برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

معرفی ردمی نوت 9 5G با چیپست اسنپدراگون 750G تایید شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
معرفی ردمی نوت 9 5G با چیپست اسنپدراگون 750G تایید شد

ديجياتو/ سري ردمي نوت 8 و نوت 9 از محبوبترين گوشي‌هاي شيائومي هستند و حالا قرار است دو مدل قدرتمند ديگر به آنها اضافه شود.

نخستين گوشي از سري ردمي نوت ماه مارس با نام ردمي نوت 9 پرو براي عرضه در بازار هند معرفي شد. اعضاي ديگر همين خانواده، طي ماه‌هاي بعدي با قيمت پايين‌تري رونمايي شدند و حالا نوبت به گوشي هوشمند جديد ردمي نوت 9 5G، احتمالا با قيمت بالاتر و مشخصات ارتقا يافته رسيده است.

پيش از فرارسيدن رويداد رونمايي، شيائومي برخي مشخصات فاش شده گوشي‌هاي جديد اين سري را در ادامه روند تبليغات خود تاييد کرده است.

«لو وايبينگ» مديرکل ردمي شيائومي از طريق شبکه اجتماعي ويبو چين تاييد کرد که ردمي نوت 9 5G با بهره‌مندي از چيپست اسنپدراگون 750G به بازار عرضه خواهد شد که جديدترين تراشه ميان‌رده کوالکام است که از شبکه 5G پشتيباني مي‌کند و عملکرد ارتقايافته‌تري از نظر هوش مصنوعي دارد و مي‌تواند از دوربين 192 مگاپيکسلي نيز پشتيباني کند.

اين نخستين گوشي هوشمند خانواده ردمي نوت است که با اين چيپست قدرتمند در بازار ظاهر خواهد شد.

مشخصات ديگر از ردمي نوت 9 5G در شبکه ويبو چين فاش شده که خبر از معرفي دستگاهي با دوربين اصلي 108 مگاپيکسلي،‌ نمايشگر 120 هرتز و شارژ سريع 33 واتي مي‌دهد.

از سوي ديگر همتاي ارزان قيمت ردمي نوت 9 5G نيز  اخيرا در بنچمارک گيک‌بنچ رويت و برخي مشخصات آن فاش شد. احتمالا اين نسخه با چيپست 7 نانومتري و 8 هسته‌اي ديمنسيتي 800U مدياتک معرفي خوهد شد که قابليت پشتيباني از شبکه 5G را دارد.

مدل ذکر شده داراي 8 گيگابايت رم خواهد بود. البته به نظر مي‌رسد نسخه‌هاي ديگري نيز با ظرفيت رم متفاوت عرضه شود. اين گوشي هوشمند از دوربين 48 مگاپيکسلي، باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي و نمايشگر 60 هرتز بسيار معمولي بهره مي‌برد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره