برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بسته الحاقی جدید بازی Cuphead تاخیر خورد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بسته الحاقی جدید بازی Cuphead تاخیر خورد

گيم فا/ استوديوي ام‌دي‌اچ‌آر (MDHR) امروز در خبر بدي اعلام کرد که عرضه‌ي بسته الحاقي The Delicious Last Course بازي Cuphead با تاخيري نسبتا طولاني همراه شده است و طرفداران تا سال آينده قادر به تجربه‌ي آن نخواهند بود. در ادامه مي‌توانيد شاهد اطلاعات تکميلي مربوط به اين خبر باشيد.

Cuphead از سري عناوين پلتفرمر است که نخستين انتشار آن به سال ۲۰۱۷ مربوط مي‌شود. جالب است بدانيد که سازندگان براي ساخت اين بازي از انيميشن‌هاي بسيار قديمي و کلاسيک الهام گرفته‌اند و همين قضيه باعث استقبال خوب بازي‌بازان شده است.

در اين بازي بايد کنترل يکي از شخصيت‌هاي Cuphead و يا Mugman را به عهده گرفته و در حالت‌هاي تک‌نفره يا دونفره، اوقات هيجان‌ انگيزي را تجربه کنيد. همچنين در حين بازي سلاح‌ها و مهارت‌هاي تازه‌اي را به دست مي‌آوريد و مي‌توانيد رمز و رازهاي فراواني را کشف کنيد. بنابراين اگر از علاقه‌مندان به عناوين اين سبک هستيد، Cuphead را به هيچ وجه از دست ندهيد.

قابل ذکر است که شرکت فوق به صورت همزمان وظيفه‌ي ساخت و انتشار آن را به عهده داشته است.

بسته الحاقي The Delicious Last Course ابتدا در سال ۲۰۱۸ ميلادي معرفي شد و بسياري از بازي‌بازان نيز در انتظار دريافت آن بودند. متاسفانه اين دومين بار است که اين بسته با تاخير طولاني مواجه مي‌شود و ظاهرا طرفداران بايد تا اوايل سال ۲۰۲۱ ميلادي صبور باشند. يکي از اعضاي تيم سازنده در خصوص اين اتفاق گفته است: The Delicious Last Course ماجراجويي و بخش‌هاي تازه‌اي را به بازي Cuphead اضافه مي‌کند و ما نيز همچون شما براي عرضه‌ي آن اشتياق فراواني داريم. ضمنا پايان جذابي را هم براي بخش داستاني اين بسته در نظر گرفته‌ايم و اميدواريم که شما هم در اين زمينه با ما هم نظر باشيد. بسته الحاقي ما تا حد زيادي براي انتشار آماده بود، اما احساس کرديم که هنوز هم جاي کار دارد و برخي از ايرادات آن نياز به رفع شدن دارند. در گذشته شيوع ويروس کرونا به ما اجازه‌ي تسريع در توسعه‌ي The Delicious Last Course را نداد، اما مطمئن باشيد که با قدرت براي به پايان رساندن مراحل ساخت آن تلاش مي‌کنيم.

بازي Cuphead هم‌اکنون بر روي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اکس‌باکس وان و نينتندو سوييچ در دسترس قرار دارد. به نظر مي‌رسد که تا چند وقت ديگر بتوانيم شاهد تاريخ دقيق انتشار The Delicious Last Course باشيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره