برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آپدیت اندروید ۱۱ برای پرچمدار قدیمی سامسونگ منتشر شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
آپدیت اندروید ۱۱ برای پرچمدار قدیمی سامسونگ منتشر شد

گجت نيوز/ عد از سري نوت ۲۰، آپديت اندرويد ۱۱ با One UI 3.0 بتا براي گوشي‌هاي خانواده سامسونگ گلکسي اس ۱۰ – Samsung Galaxy S10 منتشر شد.

وقتي سامسونگ اعلام کرد تمام گوشي‌هاي هوشمند گلکسي A51 به بعد ۳ سال به‌روزرساني‌هاي اندرويدي را دريافت خواهند کرد، خبر از آغاز کار روي نسخه ۱۱ اندرويد داد. درست بعد از انتشار نسخه جديد اندرويد گوگل، سامسونگ نخستين آپديت اندرويد ۱۱ با One UI 3.0 را براي گوشي‌هاي سري گلکسي اس ۲۰ خود منتشر کرد تا آن‌ها نخستين محصولاتي باشند که طعم اندرويد جديد را مي‌چشند. پس از انتشار نسخه پايدار اندرويد ۱۱ براي خانواده گلکسي اس ۲۰ و نسخه بتا براي خانواده گلکسي نوت ۲۰، حالا نوبت به کدام گوشي‌هاي گلکسي سامسونگ است که اين نسخه را دريافت کنند؟

سامسونگ درست در همان پستي که خبر از تضمين دريافت سه ساله به‌روزرساني‌هاي اندرويد توسط گوشي‌هايش داد، اعلام کرد که گوشي‌هاي سري S زودتر از ماباقي محصولات آپديت اندرويد ۱۱ را دريافت مي‌کنند. سامسونگ در اين پست عنوان کرده بود:

خانواده گلکسي اس ۲۰ نخستين ديوايس‌هاي گلکسي هستند که اواخر امسال اندرويد ۱۱ را دريافت مي‌کنند و خيلي زود پس از آن نوبت به ديگر محصولات مي‌رسد.
سپس گوشي‌هاي پرچمدار سري گلکسي Note 20 نسخه بتا اين به‌روزرساني را دريافت کردند و حالا بعد از گوشي ميان‌رده رو به بالاي گلکسي A71 5G و گوشي منعطف گلکسي Z Fold 2 نوبت به گوشي‌هاي سري گلکسي S10 رسيده است.‍‍‍ اين به‌روزرساني به گوشي پرطرفدار گلکسي A51 هم خواهد رسيد. سامسونگ هر سال سرعت انتشار آپديت‌هاي اندرويدي را افزايش مي‌دهد و امسال با انتشار اندرويد ۱۱ براي سري اس ۲۰ رکوردشکني کرده است.

اکنون خبر رسيده که مهلت دريافت نسخه آزمايشي اين نسخه از اندرويد براي سري نوت ۲۰ به اتمام رسيده و به زودي دو گوشي نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا مي‌توانند نسخه پايدار اندرويد ۱۱ را دريافت کنند. و حالا نوبت به سه گوشي گلکسي اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ اي رسيده است تا One UI 3.0 آزمايشي را دريافت کنند. براي دريافت اين به‌روزرساني بايد به اپليکيشن Samsung Members مراجعه کنيد. در حال حاضر اين برنامه آزمايشي در کشورهاي بريتانيا، هند و کره در دسترس قرار گرفته است و انتظار مي‌رود به زودي کاربران ساير نقاط جهان هم بتوانند در آن عضو شوند.



کدام گوشي‌هاي سامسونگ آپديت اندرويد ۱۱ با One UI 3.0 را دريافت مي‌کنند؟

سري گلکسي اس:
Galaxy S20 Ultra 5G
Galaxy S20 Ultra

Galaxy S20 Plus 5G
Galaxy S20 Plus
Galaxy S20 5G
Galaxy S20
Galaxy S10 5G
Galaxy S10 Plus
Galaxy S10
Galaxy S10e
Galaxy S10e


سري گلکسي نوت:
Galaxy Note 20 Ultra 5G
Galaxy Note 20 Ultra
Galaxy Note 20 5G
Galaxy Note 20
Galaxy Note 10 Plus 5G
Galaxy Note 10 Plus
Galaxy Note 10 5G
Galaxy Note 10
Galaxy Note 10 Lite

سري منعطف:
Galaxy Z Fold2 5G
Galaxy Z Fold2
Galaxy Z Flip 5G
Galaxy Z Flip
Galaxy Z Fold 5G
Galaxy Z Fold

سري گلکسي اي:
Galaxy A71 5G
Galaxy A71
Galaxy A51 5G
Galaxy A51
Galaxy A90 5G

تبلت‌ها:
Galaxy Tab S7 Plus 5G
Galaxy Tab S7 Plus
Galaxy Tab S7 5G
Galaxy Tab S7
Galaxy Tab S6 5G
Galaxy Tab S6
Galaxy Tab S6 Lite

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم