برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آپدیت نرم افزاری جدید PlayStation 5 منتشر شد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
آپدیت نرم افزاری جدید PlayStation 5 منتشر شد

سخت افزار/ شرکت سوني در همين ابتداي عرضه کنسول جديد خود، چندين بروزرساني نرم افزاري را ارائه کرده است که در ادامه به جزئيات آن مي‌پردازيم. آپديت نرم افزاري جديد PlayStation 5 با نام PlayStation 5 20.02-02.26-00 عرضه شده است.

شرکت سوني در هفته گذشته، بروزرساني سيستمي جديد خود براي کنسول Ps5 را در منتشر کرد و امروز نيز يک بروزرساني سيستمي ديگر را براي کنسول خود عرضه کرده است (اين امر در اوايل انتشار کنسول‌ها عادي است). مانند هفته گذشته، اين پچ نرم افزاري فقط براي بهبود عملکرد سيستم منتشر شده و جزئيات اضافي در اين مرحله منتشر نشده است. در ادامه ما تصوير ظاهر شده براي دانلود پچ جديد را قرار خواهيم داد.

 oznorCO
حجم اين بوزرساني 886 مگابايت است که دقيقا به همان اندازه بروزرساني هفته گذشته اين کنسول است. ما اميدوارم که اين بروزرساني جديد برخي از مشکلات خرابي مداومي را که برخي از بازيکنان در حال تجربه آن هستند را برطرف کند. ظاهراً بروزرساني سيستم عامل اين کنسول در هفته گذشته برخي از مشکلات گزارش شده را برطرف کرد، اما برخي مشکلات هنوز باقي مانده اند.


به محض انتشار جزئيات جديد اين بروزرساني، در همين پست شما را مطلع خواهيم کرد.

کنسول PlayStation 5 هم اکنون در سراسر جهان در دسترس است، هر چند در اين روز‌ها و با خريد گسترده مردم در سراسر جهان پيدا کردن آن دشوار شده است. طبق گفته شرکت سوني، اين کنسول به طور کامل در سراسر جهان فروخته شده است و تمهيدات جديدي براي توليد هر چه بيشتر اين کنسول انديشيده شده است.

آيا شما در تجربه خود با Ps5 به مشکل برخورده‌ايد؟ نظر شما درباره آپديت نرم افزاري جديد PlayStation 5 چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره