logo

هدفون جدید HTC به‌ زودی راهی بازار می‌شود

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
هدفون جدید HTC به‌ زودی راهی بازار می‌شود

ديجي کالا/ با توجه به ليست منتشر شده از سوي شرکت NCC (سازماني جهت نظارت بر گجت‌هاي وارد شده به آمريکا) ظاهرا HTC قصد دارد به‌زودي از هدفون بي‌سيم جديد خود با باتري ۴۸۰ ميلي‌آمپر ساعتي رونمايي کند.

HTC در حال حاضر به اندازه‌ي شرکت‌هاي بزرگ فعال در زمينه‌ي فناوري، گوشي يا گجت هوشمند توليد نمي‌کند. با اين حال شرکت تايواني هنوز تسليم نشده و همچنان کم و بيش شاهد رونمايي از يک سري محصول از آن هستيم. جديدترين گجتي هم که قرار است با نام اين شرکت روانه‌ي بازار شود، هدفون بي‌سيمي است که از باتري ۴۸۰ ميلي‌آمپر ساعتي به عنوان منبع تغذيه‌ي خود استفاده مي‌کند.

هدفون بي‌سيم جديد اين شرکت با توجه به ليست NCC، احتمالا HTC TWS1 نام خواهد داشت. باتري بکار رفته در کيس آن ۴۰۰ ميلي‌آمپر است و در هر گوشي نيز يک باتري ۴۰ ميلي‌آمپري تعبيه شده. بنابراين در مجموع ظرفيت باتري اين هدفون بي‌سيم ۴۸۰ ميلي‌آمپر ساعت خواهد بود.

با توجه به بدنه‌ي هدفون، مي‌توان گفت HTC در پشت هر گوشي، کنترل‌هاي لمسي تعبيه کرده که کاربر مي‌تواند به کمک آن يک سري فرامين به خصوص را جهت تعويض موسيقي يا پاسخ به تماس دريافتي و مواردي از اين دست به گوشي ارسال کند. يک حفره‌ي کوچک هم روي گوشي‌ها قرار گرفته که نمي‌دانيم براي تعبيه‌ي چراغ LED است يا ميکروفون خارجي.

طبق آنچه که در تصاوير مي‌بينيم، HTC ظاهرا قصد دارد TWS1 را در دو رنگ مشکي و سفيد راهي بازار کند. اگرچه نمي‌دانيم آيا قابليت شارژ بي‌سيم در اين محصول پشتيباني مي‌شود يا خير اما روي جعبه‌ي آن يک پورت USB-C تعبيه شده که به نظر مي‌رسد کاربر مي‌تواند از طريق آن هدفون را در مدت زمان ۱ تا ۱ ساعت و نيم به صورت کامل شارژ کند.

در رابطه با تاريخ رونمايي و عرضه‌ي اين هدفون بي‌سيم هنوز هيچ اطلاعي نداريم و بايد تا انتشار خبري رسمي در اين رابطه منتظر بمانيم.

نظر شما در رابطه با اين هدفون چيست؟ آيا فکر مي‌کنيد TWS1 واقعا يک هدفون قدرتمند و باکيفيت است يا صرفا تلاشي است از سوي HTC تا همچنان نام اين شرکت سر زبان‌ها باشد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره