برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی Speed Limit سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی Speed Limit سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت

گيم فا/ تيم سازنده‌ي Speed Limit که در گذشته به معرفي اين بازي پرداخته بود، امروز از عرضه‌ي آن در سال آينده بر روي پلتفرم‌هاي مختلف خبر داد. ضمنا ويدئويي هم از اين عنوان منتشر شده است که بازي‌بازان را بيشتر از قبل با اين اثر آشنا کرده باشد و در همين خبر مي‌توانيد آن را مشاهده کنيد.

Speed Limit از سري عناوين پازلي، ماجراجويي و آرکيد بوده که تيم سازنده براي ساخت آن از آثار کلاسيک و نوين فراواني الهام گرفته است. اين عنوان قرار است در ماه فوريه‌ي سال ۲۰۲۱ ميلادي بر روي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اکس‌باکس وان و نينتندو سوييچ در دسترس قرار گيرد. البته تاريخ دقيق‌تر عرضه‌ي آن هنوز مشخص نيست و بايد منتظر اخبار تکميلي در روزهاي پيش رو باشيم.

گفتني است که دو شرکت گيم‌چاک (Gamechuck) و کورس ورلدوايد (Chorus Worldwide) به ترتيب در امر توسعه و نشر اين اثر نقش دارند.

Speed Limit داستان قطاري پرسرعت را روايت مي‌کند که به سوي مقصد خود در حرکت است، اما ناگهان در معرض تصادف قرار مي‌گيرد و اين شما هستيد که بايد جان خود و ساير مسافران را نجات دهيد. سرعت و دقت در اين عنوان از اهميت بالايي برخوردار است و در صورت رعايت اين دو اصل، پيروز بسياري از ماموريت‌ها خواهيد بود. پازل‌هاي چالش برانگيز و اعتيادآور فراواني هم جلوي راهتان سبر مي‌شود که در زمان مناسب بايد آن‌ها را حل کنيد. شايد تجربه‌ي اين عنوان در مراحل اول کمي دشوار به نظر برسد، اما سپس به آن عادت کرده و بيشتر با حال و هواي آن آشنا مي‌شويد. کاراکتر اصلي از مهارت‌هاي عجيب و غريب زيادي هم برخوردار است و همين قضيه مي‌تواند به نجات جان بسياري از انسان‌ها کمک کند.

انجام واکنش‌هاي سريع و به موقع در بازي Speed Limit اهميت فراواني دارد. به طور کلي در منوي اين بازي چندين بخش مختلف ديده مي‌شود که شايد حالت بي پايان آن را بتوان در نوع خود بهترين دانست. شما در اين بخش تنها بايد پيشروي داشته و رکوردها را يکي پس از ديگري جابه‌جا کنيد. بنابراين در صورتي که از دوست داران سبک‌هاي گفته شده هستيد، Speed Limit را به هيچ عنوان از دست ندهيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره