برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بخش آنلاین Watch Dogs Legion فعلا عرضه نخواهد شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ شرکت يوبي‌سافت اعلام کرده که به دليل باگ‌هاي فراوان بازي واچ داگز لژيون قصد دارد عرضه‌ي حالت آنلاين اين بازي را به تعويق بياندازد.

مدتي از عرضه‌ي بازي واچ داگز لژيون مي‌گذرد و مانند تمام بازي‌هاي شرکت يوبي‌سافت اين بازي لبريز از مشکلات و باگ‌هايي است که تجربه‌ي بازي را مختل مي‌کنند. اين بازي مثل ديگر نسخه‌هاي سري بازي‌هاي واچ داگز حول محور گروه هک «ددسک» (DedSec) است اما در آن مي‌توان از تمام شخصيت‌هايي که در محيط بازي پيدا مي‌شوند به عنوان شخصيت قابل‌بازي استفاده کرد و به نبرد با حکومت تماميت‌خواه رفت. به دليل مقياس بسيار بزرگ اين بازي امکان وجود خطاهاي برنامه‌نويسي بالا رفته و مشکلات بسياري براي بازي‌کنان ايجاد شده.

پيش از اين قرار بود در تاريخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) آپديت جديدي براي بازي واچ داگز لژيون همراه با حالت آنلاين براي اين بازي منتشر شود؛ اما شرکت يوبي‌سافت بيان کرده که مشکلات فني اين بازي به قدري زياد هستند که قرار نيست حالت آنلاين بازي واچ داگز لژيون در اين تاريخ آماده شود و براي دسترسي به آن بايد تا سال ۲۰۲۱ صبر کرد.

جديدترين آپديت بازي واچ داگز لژيون که در هفته‌ي جاري منتشر مي‌شود قرار است مشکل خراب شدن فايل ذخيره‌ي بازي‌کنان را برطرف کند. البته اين آپديت مشکلات ديگري مانند چندين کرش شناخته شده از بازي را نيز رفع مي‌کند و به بازي‌کنان نسخه‌ي کامپيوتر شخصي امکان ذخيره کردن بازي به صورت دستي را مي‌دهد.

حالت آنلاين بازي واچ داگز لژيون قرار است به بازي‌کنان علاوه بر مراحل همکاري، اجازه‌ي گشت‌زني آزاد در شهر را بدهد. همچنين بخش رقابتي مخصوصي هم در اين حالت وجود خواهد داشت که بازي‌کنان در آن به شکل آزادانه با يکديگر مبارزه مي‌کنند.

بازي واچ داگز لژيون هم‌اکنون براي پلي‌استيشن ۵، ايکس‌باکس سري ايکس و اس، پلي‌استيشن ۴، ايکس‌باکس وان، کامپيوترهاي شخصي و گوگل استيديا در دسترس است. عرضه‌ي حالت آنلاين اين بازي به سال ۲۰۲۱ موکول شده.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره