برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی Football Manager 2021 برروی گوشی‌های هوشمند منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی Football Manager 2021 برروی گوشی‌های هوشمند منتشر شد

گيم فا/ شرکت سگا همان‌طور که در گذشته وعده داده بود، امروز بازي جالب Football Manager 2021 را برروي گوشي‌هاي هوشمند در دسترس قرار داد و حال بايد ديد که واکنش تيم سازنده در اين زمينه چه خواهد بود. در ادامه مي‌توانيد شاهد اطلاعات تکميلي مربوط به اين خبر باشيد.

آثار ورزشي هميشه نزد بسياري از بازي‌بازان از محبوبيت فراواني برخوردار هستند و بهترين آن‌ها را هم بايد عناوين فوتبالي همچون PES و FIFA به شمار آورد. اين دو سري هر ساله در اختيار طرفداران قرار مي‌گيرند و آن‌ها را به وجد مي‌آورند. مديريت فوتبال و مربي‌گري نيز يکي از موضوعات جالب توجه در اين خصوص است و هر چند وقت يک بار بازي‌هايي از آن عرضه مي‌شود که يکي از آن‌ها سري Football Manager است. تيم سازنده چندي پيش اعلام کرد که نسخه‌ي ۲۰۲۱ اين سري در حال ساخت بوده و اين بار با امکانات بيشتري منتشر خواهد شد. از نکات بازي بايد به چيدمان بازيکن‌ها، تغيير تاکتيک و مسابقات متنوع اشاره داشت. بيش از ۶۰ ليگ در اين بازي وجود دارد و نام همه‌ي تيم‌ها و افراد نيز واقعي است. قطعا اين نکات باعث جذاب‌تر شدن نسخه‌ي جديد خواهد شد. البته اين پايان کار نيست و بازي از خصوصيات بيشتري برخوردار است که نبايد به سادگي از آن‌ها عبور کرد. شايان ذکر است که شرکت سگا وظيفه‌ي توسعه‌ي آن را به عهده داشته است.

بازي Football Manager 2021 چند روز قبل برروي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي در دسترس قرار گرفت و متاي خوب ۸۵ را از آن خود کرد. حال دارندگان گوشي‌هاي هوشمند و به طور دقيق‌تر سيستم عامل‌هاي اندرويد و iOS فرصت دارند تا اين عنوان را با قيمت ۸٫۹۹ دلار دريافت و تجربه نمايند. ضمنا پرداخت درون برنامه‌اي نيز در بازي وجود دارد و به منظور دستيابي به برخي از امکانات و آيتم‌هاي ويژه بايد مبلغي را پرداخت کنيد. در صورت دريافت اخبار بيشتر پيرامون اين اثر، آن‌ها را به اطلاع شما عزيزان خواهيم رساند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره