logo

با گران‌ترین ساعت هوشمند هوامی آشنا شوید

منبع
کليک
بروزرسانی

کليک/ ساعت هوشمند Zepp Z گران ترين ساعت توليد شده با برند هوامي است که از قابليت هاي مهمي همچون ECG و NFC پشتيباني مي کند.

ساعت هوشمند Zepp Z چند هفته پيش و طي يک رويداد آنلاين به دنيا معرفي شد. اين اسمارت واچ گران ترين ساعت برند Huami به شمار مي رود. طبق گفته هاي هوامي، نسخه جديدتر اين محصول که طي چند ماه آينده وارد بازار جهان مي شود، از قابليت ECG (ثبت نوار قلب) نيز پشتيباني مي کند. اين در حالي است که ساعت هاي عرضه شده در چين از همان ابتدا داراي ECG خواهند بود.

ساعت هوشمند Zepp Z در فروشگاه رسمي زپ يعني JD.com با قيمت 2699 يوان (410 دلار) به فروش مي رسند. قيمت در نظر گرفته شده براي نسخه معمولي که از قابليت ECG پشتيباني نمي کند تقريبا برابر با 349 دلار است. البته هنوز مشخص نيست که اسمارت واچ زپ در ساير نقاط جهان با چه قيمتي در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.

با توجه به گزارش هاي منتشر شده در سايت هاي خبري، اسمارت واچ هاي ارائه شده در کشور چين قطعا از قابليت ECG پشتيباني خواهند کرد. همانطور که در تصوير زير مي بينيد، کاربران با فشردن کليد health مي توانند سريعا به ECG، نمايشگر ضربان قلب، ناظر سطح استرس و سطح اکسيژن خون و چند قابليت ديگر دسترسي پيدا کنند.

البته جالب است بدانيد که پشتيباني از قابليت ECG تنها تفاوت بين نسخه ههاي ارائه شده در چين و ساير نقاط جهان نيست. هوامي جهت بهبود فرايند پرداخت در کشور، قابليت NFC (ارتباطات ميدان نزديک) را نيز به ساعت هوشمند Zepp Z اضافه کرده است. جالب آنکه اندازه ساعت نيز نسخه به نسخه فرق مي کند. به طوري که ابعاد نسخه ارائه شده در چين برابر با 10.75 × 46.3 × 46.6 ميلي متر و در بازار جهاني برابر با 10.75 × 45.9 × 45.9 ميلي متر است. به جز مواردي که در فوق به آن اشاره کرديم، ساير مشخصات ساعت در تمامي نسخه ها يکسان خواهد بود.

ساعت هوشمند Zepp Z از صفحه نمايش امولد 1.39 اينچي با رزولشن 454 × 454 بهره مي برد. اين محصول علاوه بر پشتيباني از 12 حالت ورزشي مختلف و خاصيت ضد آبي (تا عمق 50 متر)، به سيستم GPS، GLONASS و باتري 340 ميلي آمپر ساعتي مجهز شده و قابليت سازگاري با هر دو سيستم عامل اندرويد و iOS را دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره