برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تخلیه فوری هواپیما به دلیل آتش گرفتن گوشی سامسونگ

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
تخلیه فوری هواپیما به دلیل آتش گرفتن گوشی سامسونگ

ديجياتو/ مسافران پرواز خطوط هوايي آلاسکا به مقصد سياتل، به دليل آتش گرفتن يک دستگاه گوشي هوشمند که گفته مي‌شود گلکسي A21 سامسونگ بوده، مجبور شدند دقايقي بعد از فرود به سرعت هواپيما را ترک کنند.


خوشبختانه اين حادثه دقايقي بعد از فرود هواپيما در فرودگاه رخ داده و به دليل شدت آتش سوزي خدمه پرواز مجبور شدند مسافران را به صورت اضطراري از هواپيما تخليه کنند. شاهدان عيني اين اتفاق را يک آتش سوزي عادي و جزئي توصيف نمي‌کنند و مي‌گويند شدت دود فضاي کابين هواپيما را کاملا پر کرده بود.

سخنگوي خطوط هوايي آلاسکا ضمن تاييد آتش گرفتن موبايل در کابين هواپيما اعلام کرد به دليل سوختگي کامل موبايل مذکور، امکان تشخيص مدل دستگاه مقدور نبود ولي يکي از مسافران تاييد کرده که موبايل آتش گرفته گلکسي A21‌ سامسونگ است. هرچند از بقاياي سوخته گوشي نمي‌توان اين موضوع را تشخيص داد.

ظاهرا در زمان آتش گرفتن موبايل، دود شديدي فضاي کابين هواپيما را پر کرده تا جايي که مسافران دچار استرس شديد شده‌اند. خدمه پرواز نيز براي مهار آتش سوزي از کپسول آتش نشاني استفاده کردند. به دليل دود شديد ناشي از آتش‌ گرفتن موبايل، مسافران از داخل کابين هواپيما تخليه شدند و دو نفر از آنها در بيمارستان محلي تحت درمان قرار گرفتند.

يکي از مسافران اين پرواز در توييتر با انتشار توييتي تاييد کرد که آن چنان فضاي کابين مملو از دود شده بود که بسياري از مسافران دچار ترس شديد شده بودند.

سخنگوي خطوط هوايي آلاسکا نيز تاييد کرده مسافران اين پرواز بعد از تخليه هواپيما با اتوبوس به پايانه منتقل شده‌‌اند. سامسونگ هنوز واکنشي به اين خبر نشان نداده، ولي اين حادثه يادآور اتفاق‌هاي مربوط به گلکسي نوت ۷ است. بايد ديد کره‌اي‌ها چه واکنشي به انتشار اين خبر نشان مي‌دهند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم