نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

آیا محبوب‌‌‌ترین بازی، محبوب‌‌‌ترین سریال هم می‌‌‌شود؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آیا محبوب‌‌‌ترین بازی، محبوب‌‌‌ترین سریال هم می‌‌‌شود؟

آخرین خبر/ وقتی در سال 2013 اولین نسخه از بازی «آخرین بازمانده ما» که ماجرای تلاش برای بقاء در دنیای پسارستاخیزی را روایت می‌‌‌کرد منتشر شد، هیچ‌‌‌کس فکرش را نمی‌‌‌کرد این بازی تبدیل به یک پدیده جهانی شود، 200 جایزه معتبر را طی سال‌‌‌های مختلف درو کند و چنان جایگاهی پیدا کند که شبکه معروف HBO تصمیم بگیرد با یک سرمایه‌‌‌گذاری کلان و استفاده از ستاره‌‌‌هایی مثل پدرو پاسکال یک سریال پرخرج و جذاب براساس آن بسازد.

«آخرین بازمانده ما» برای اهالی دنیای بازی نامی آشناست، اتفاقات بازی از سال 2003 شروع می‌‌‌شود، وقتی‌‌‌که یک قارچ تکامل یافته و مرموز عامل اصلی یک پاندمی جهانی می‌‌‌شود. در سال 2023 وقتی که بخش زیادی از جمعیت جهان یا مُرده‌‌‌اند یا آلوده شده‌‌‌اند، شخصیتی به‌‌‌نام جوئل که هدایتش به عهده گیمر است باید نوجوانی به نام اِلی را در این دنیای آخرالزمانی ترسناک به یک آزمایشگاه مخفی برساند. هوش مصنوعی کنترل الی را به‌‌‌عهده دارد و گیمر از زاویه دید جوئل، باید با پیدا کردن و جمع‌‌‌آوری سلاح‌‌‌ها و مقابله با تهدیدات، الی که شاید خونش آخرین امید بشر به درمان پاندمی باشد را اسکورت کند. این بازی شاید محبوب‌‌‌ترین بازی تمام دوران‌‌‌ها نباشد اما یکی از محبوب‌‌‌ترین‌‌‌ها، پرفروش‌‌‌ترین‌‌‌ها و جایزه‌‌‌بگیرها بوده و رکوردهای زیادی را جابه‌‌‌جا کرده است. (برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

آیا موفقیت گیم، تکرار می‌شود؟

اما سئوال این‌‌‌جاست، آیا سریال «آخرین بازمانده» با داستانی تکان‌‌‌دهنده، نفس‌‌‌گیر و تحریک احساسات مخاطب، می‌‌‌تواند موفقیت بازی را تکرار کند؟ تابه‌‌‌حال 5 قسمت از سریال پخش شده و با دوبله اختصاصی از لینک زیر قابل تماشاست، سریالی که دکورهای شگفت‌‌‌انگیزی دارد تا دنیایی آخرالزمانی را به نمایش بگذارد. قصه ریتم بالایی دارد و از اکشن‌‌‌های بی هدف دوری می‌‌‌کند تا در خلال درام نفس‌‌‌گیر باشد.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar