نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

فیلم «آخرین پادشاهی» دوره فشرده، جذاب و اکشن تاریخ اروپا 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فیلم «آخرین پادشاهی» دوره فشرده، جذاب و اکشن تاریخ اروپا 

آخرین خبر/ یکی از خاص‌ترین فصول تاریخ اروپا زمانی است که بریتانیا با آن دانش، عظمت و غرور، توسط اقوام نیمه وحشی اما جنگجوی وایکینگ تصرف می‌شود. قبایل وایکنیگ که با کشتی‌های کوچک به سمت بریتانیا تاخت و تاز می‌کردند بدون مشکل کمی قلمروی وسیعی را تحت سلطه خود درآوردند. تنها سرزمینی که توانست برابر آن‌ها مقاومت کند و تصرف نشود را «آخرین پادشاهی» می‌نامیدند. فیلم «آخرین پادشاهی، هفت پادشاه باید بمیرند» نگاهی دراماتیک و اکشن به آن وقایع دارد. وقایع پس از سلطنت آلفرد بزرگ و زمانی‌که انگلیسی‌ها می‌خواهند کشور را متحد کنند؛ این فیلم جذاب که امتیاز خوبی از کاربران و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است را می‌توانید با نِت همراه، از این لینک و بدون نیاز به خرید اشتراک تماشا کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

داستان این فیلم، موضوع یک سریال موفق هم بود که 2 فصلش از بی‌بی سی و بعد از جذب مخاطب، دو فصل بعدی آن از نتفلیکس پخش شد. فیلمی که درامی گیرا و روایتی تاریخی دارد؛ در کنار اکشنی جذاب. برای تماشای این فیلم با نت همراه، مثل تمامی آثار موجود در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، نیازی به خرید اشتراک نیست. اگر هم از نت خانگی استفاده می‌کنید می‌توانید با یک تخفیف ویژه اشتراک بخرید تا بتوانید همزمان با چند دستگاه از یک اشتراک، فیلم، سریال، انیمه، انیمیشن و مستند تماشا کنید. تازه در صورت خرید اشتراک، اینترنت‌تان هم نیم بهاء محاسبه خواهد شد.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر را از دست ندهید:

اگر با نِت همراه محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر را تماشا کنید اشتراک شما رایگان، و حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر اشتراک بخرید، هم نت شما نیم‌بهاء خواهد بود، هم دسترسی نامحدود به تمام آثار با دوبله‌های اختصاصی خواهید داشت.
این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

 

 

 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar