نماد آخرین خبر

پیش‌بینی تحلیلگر اسرائیلی درباره احتمال حمله زمینی به لبنان

منبع
اکو ايران
بروزرسانی
پیش‌بینی تحلیلگر اسرائیلی درباره احتمال حمله زمینی به لبنان

اکو ایران/متن پیش رو در اکو ایران منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست

اوری گلدبرگ، تحلیلگر اسرائیلی گفت: «[ارتش اسرائیل] در سال 2006 خیلی خوب عمل نکرد، در غزه هم خیلی خوب عمل نکرد. به همه این دلایل، [ارتش] و نخست وزیر، کمپین بمباران هوایی را ادامه خواهند داد، هر چقدر هم که دور از دسترس باشد.»
 
به گزارش اکوایران، اوری گلدبرگ، تحلیلگر اسرائیلی می‌گوید که اسرائیل برای تهاجم زمینی به لبنان آماده نمی‌شود، بلکه بر بمباران هوایی و ترور رهبران ارشد حزب الله تمرکز دارد. 

وی با اشاره به تجمع نیروهای زمینی اسرائیل در نزدیکی مرز لبنان به الجزیره گفت: «فکر نمی‌کنم تجمع نیروها نشانه‌ای از آمادگی برای تهاجم زمینی باشد. نتانیاهو نمی‌خواهد سربازان بمیرند.»

گلدبرگ گفت: «اخیراً سربازان در غزه کشته نشده‌اند. در واقع، نبرد در جنگ زمینی غزه تقریباً به پایان رسیده است و جنگ در لبنان باعث تجدید چیزی می‌شود که انتقادات سیاسی واقعی برای نخست‌وزیر به بار می‌آورد» و افزود که رویارویی زمینی با حزب‌الله کاری رعب‌آور است.

گلدبرگ گفت: «[ارتش اسرائیل] در سال 2006 خیلی خوب عمل نکرد، در غزه هم خیلی خوب عمل نکرد. به همه این دلایل، [ارتش] و نخست وزیر، کمپین بمباران هوایی را ادامه خواهند داد، هر چقدر هم که دور از دسترس باشد.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar