نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
تحلیل ها

آغاز واگذاری خطوط تلفن مجازی به کسب‌وکارها بدون محدودیت مخابراتی

منبع
بازار
بروزرسانی
آغاز واگذاری خطوط تلفن مجازی به کسب‌وکارها بدون محدودیت مخابراتی

بازار/رسپينا به عنوان يکي از بزرگترين اپراتورهاي مخابراتي کشور از ارائه خطوط تلفن مجازي با شماره تهران و کشوري (نکسفون) به کسب‌وکارهاي کوچک و متوسط بدون محدوديت مخابراتي و با کمترين هزينه خبر داد.

انتخاب شماره تلفن دلخواه مجازي

اين سرويس هيچ نيازي به سرور و تجهيزات ندارد و افراد به راحتي مي‌توانند از هر کجايي و با استفاده از پنل وب و اپليکيشن نکسفون به تماس‌هاي خود دسترسي داشته باشند و با سرشماره سازماني تماس بگيرند.

اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان

متقاضيان مي‌توانند شماره دلخواه خود را در دسته‌بندي‌هاي معمولي، برنزي، نقره‌اي و طلايي انتخاب نمايند. همچنين از ديگر ويژگي‌هاي سرويس تلفن مجازي نکسفون مي‌توان به کاهش هزينه مکالمه تا ۶۰٪، دسترسي در همه نقاط کشور، تلفن گويا، فکس آنلاين، پنل گزارش‌گيري و ... اشاره کرد. براي کسب اطلاعات بيشتر و انتخاب شماره دلخواه تهران و کشوري مي‌توانيد از طريق اين لينک اقدام فرماييد.

از مهم‌ترين مزاياي اين سرويس تلفن مجازي سازماني مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

1.       عدم محدوديت جغرافيايي و دسترسي آسان

يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي تلفن ثابت نکسفون، عدم محدوديت جغرافيايي و محدود نبودن به خطوط مخابراتي است. از آنجايي که اين سرويس تمامي تماس‌ها را بر بستر اينترنت برقرار مي‌کند، به مکان فيزيکي محدود نمي‌شود و مي‌توانيد در هر مکاني که هستيد با اتصال به اينترنت، از طريق پنل تحت وب و اپليکيشن نکسفون به تماس‌هاي سازماني خود دسترسي داشته باشيد.

اين ويژگي براي کسب‌وکارهاي کوچک و خانگي که دفتر کار ندارند و مي‌خواهند به‌صورت دورکاري و فريلنسري فعاليت کنند بسيار مناسب است.

2.       کاهش هزينه‌هاي ارتباطي

با استفاده از تلفن سازمان نکسفون علاوه بر حذف تجهيزات گران‌قيمت نيروي متخصص، هزينه‌ تماس‌ها در مقايسه با روش‌هاي سنتي تا ۶۰٪ ارزان‌تر بوده و تماس درون‌شبکه‌اي نيز رايگان است. در نتيجه براي برقراري تماس‌ها نياز به صرف هزينه‌هاي هنگفت نخواهد بود و مي‌توانيد با کمترين هزينه از يک سيستم تلفن سازماني حرفه‌اي بهره‌مند شويد.

3.       مقياس‌پذيري بالا و به‌روزرساني لحظه‌اي

کسب‌وکارهاي کوچک و خانگي همواره در حال تغيير هستند و داشتن يک سرويس تلفن مقياس‌پذير که امکان به‌روزرساني و تغيير داشته باشد، امري ضروري به حساب مي‌آيد. سرويس تلفن نکسفون پرو بسيار مقياس‌پذير بوده و در صورت نياز، اضافه و يا کم کردن تعداد داخلي و امکانات، به‌سادگي در پنل مديريتي اين سرويس قابل انجام است و نياز به ‌صرف هزينه‌ي جداگانه براي هر سرويس ارتباطي ندارد.

4.       امکانات جانبي متعدد

تلفن ثابت سازماني نکسفون، علاوه بر برقراري تماس‌ها، امکانات متعددي نظير فکس آنلاين، تلفن گويا (IVR)، صف تماس، صندوق پستي صوتي، کنفرانس صوتي و ... را نيز به‌صورت رايگان در اختيار مشترکين خود قرار مي‌دهد که علاوه بر بهبود روند پاسخگويي به مشتريان، ظاهري حرفه‌اي نيز به کسب‌وکارها مي‌بخشد.

 

لطفا براي کسب اطلاعات بيشتر از سرويس نکسفون پرو، فرم مشاوره رايگان  را تکميل نماييد تا واحد فروش نکسفون به منظور راهنمايي در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

 

 

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره