نماد آخرین خبر

مرور زندگینامه محمدعلی بهمنی در رادیو

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مرور زندگینامه محمدعلی بهمنی در رادیو

ایسنا/ به نقل روابط عمومی رادیو صبا، برنامه مستند «ماجرا» هر بار به بهانه یکی از وقایع مهم تاریخی به بررسی علت شهرت یک ماجرا می پردازد.

این برنامه به مناسبت درگذشت محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه سرای کشورمان امشب شنبه، ۱۰ شهریور ماه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه با مروری بر زندگی و آثار این شاعر پخش می‌شود.

انسیه شمس اللهی، تهیه کننده و نویسنده این برنامه در توضیح برنامه اش گفت: محمدعلی بهمنی شاعر یکی از غزل‌سرایان معروف در جریان غزل‌سرایی مدرن است که نگاهی انسانی و ساده‌گویی او به شعر موجب شده اشعار او را عامه مردم با لذت بخوانند و اشعارش در قالب ترانه در ذهن مردم ماندگار شود.

او خاطرنشان کرد: محمدعلی بهمنی بنیان‌گذار «غزل گفتار» و یا «شعر گفتار» است که به اشعار مابین شعر نیمایی و غزل گفته می شود. در مستند «ماجرا» به مناسبت درگذشت این شاعر و ترانه سرا به مرور آثار ماندگارش می‌پردازیم و داستان شاعر شدنش را برای مخاطبان روایت می‌کنیم.

وی افزود: در این برنامه با دکتر محمدرضا هاشمیان فلوشیپ مراقبت های ویژه که از سه ماه پیش آقای بهمنی را زیر نظر داشتند درباره وضعیت جسمانی و علت مرگ ایشان گفتگو می‌کنیم.

مستند ماجرای محمدعلی بهمنی شنبه، ۱۰ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی و نویسندگی انسیه شمس اللهی و گزارشگری زهرا محسن‌زاده از رادیو صبا پخش می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar