نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت جدید کلوت دنده ای با افزایش اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ با اعلام شرایط فروش اقساطی پیکاپ دنده ای مکث موتور، قیمت جدید کلوت دنده ای با افزایش قابل توجهی اعلام شد.

روز گذشته شرکت مکث موتور با انتشار بخشنامه فروش اقساطی پیکاپ دنده ای کلوت، قیمت جدید کلوت دنده ای با افزایش اعلام کرد. این پیکاپ قبل تر قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۵۹۷ میلیون تومان داشته است و حالا در بخشنامه جدید قیمت این خودرو ۱ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان اعلام شده است. این یعنی افزایش قیمت ۱۸۸ میلیون تومانی را نسبت به قبل برای این پیکاپ دو دیفرانسیل دنده ای داشته ایم.

مشخصات کلوت دنده ای
زیر کاپوت کلوت دنده ای یک پیشرانه ۲.۴ لیتر ۴K22 قرار دارد که توربوشارژ است و خروجی های فنی ۲۱۵ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به صورت استاندارد به چرخ های عقب منتقل می شود. اما دقت کنید که با یک پیکاپ دو دیفرانسیل طرف هستیم پس تنظیم حالت انتقال قدرت به تمام چرخ ها در دنده سبک و سنگین هم در این خودرو وجود دارد. مصرف ترکیبی در این پیکاپ ۱۰.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و قفل دیفرانسیل عقر را هم در این پیکاپ داریم.

در پیکاپ کلوت دنده ای امکاناتی نظیر کروز کنترل، کنترل پایداری، صفحه نمایش مالتی مدیا ۹ اینچی، دوربین عقب، دو کیسه هوای جلو، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، آینه جانبی تاشو برقی و… دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره