نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

فیس لیفت «فولکس واگن جتا» به زودی معرفی می شود

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
فیس لیفت «فولکس واگن جتا» به زودی معرفی می شود

آخرین خودرو/ شرکت فولکس واگن در حال به روز آوری محصولات خود برای سال ۲۰۲۵ است. همانند دیگر مدل‌های کمپانی، سدان جتا نیز دستخوش تغییراتی شده و در مدل ۲۰۲۵ بروز آوری می‌شود. قرار است فیس لیفت این خودرو در روزهای آتی به طور رسمی معرفی گردد.

جتا با ثبت رکورد فروش ۱۳۰۲۴ دستگاه در فصل اول سال جاری، پس از تیگوان و اطلس سومین مدل پرفروش کمپانی در بازار آمریکاست. طبق رسم دیرینه ژرمن‌ها، بعید است که دامنه تغییرات در فیس لیفت این سدان کامپکت قابل توجه باشد. انتظار می‌رود به جای تغییرات ظاهری، سطح تجهیزات و تکنولوژی‌های نسخه فیس لیفت ارتقا پیدا کند. اضافه شدن دستیار صوتی مبتنی بر چت جی پی تی، محتمل‌ترین تغییری است که در فیس لیفت جتا شاهد خواهیم بود، زیرا اکثر محصولات فولکس واگن در مدل ۲۰۲۵ به این قابلیت مجهز شده‌اند.

در کنار فیس لیفت جتا، نسخه GTI و R از فیس لیفت هاچبک گلف نیز در راه بوده و احتمالاً اوایل سال آینده راهی بازار خواهند شد. در این نسخه‌ها خبری از گیربکس ۶ سرعته دستی نخواهد بود و گیربکس DSG تنها انتخاب مشتریان خواهد ماند.

کراس اوور کوچک تائوس دیگر مدلیست که برای سال ۲۰۲۵ بروز آوری می‌شود. فیس لیفت این خودرو در فصل سوم امسال از راه خواهد رسید. پیش‌بینی می‌شود سطح تغییرات در فیس لیفت این مدل بیشتر از بقیه باشد. اما نسل کنونی کراس اوور پرطرفدار تیگوان در اواخر عمر خود به سر برده و وارد نسل جدید خود خواهد شد. این اتفاق احتمالاً سال آینده خواهد افتاد.

پیشتر مدل‌های اطلس و اطلس اسپرت در مدل ۲۰۲۴ تغییراتی را تجربه کرده‌اند. عمده این تغییرات به ارتقای سطح تجهیزات و امکانات و همچنین ارائه رنگ‌های جدید مربوط هستند.

با تصمیم فولکس واگن بالاخره ون ID.Buzz نیز در مدل ۲۰۲۵ راهی بازار آمریکا خواهد شد. این ون در نسخه‌های تک و دو دیفرانسیل و با امکان حمل ۶ و ۷ نفر به فروش خواهد رسید. در نسخه‌های تک دیفرانسیل قدرت پیشرانه ۲۸۲ اسب بخار است، اما در نسخه دو دیفرانسیل میزان خروجی به ۳۳۵ اسب بخار افزایش می‌یابد. وظیفه تامین انرژی این ون الکتریکی را باتری ۹۱ کیلووات ساعتی بر عهده دارد. رینگ‌های ۲۰ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۲.۹ اینچی، سقف شیشه‌ای پانورامیک، سیستم صوتی هارمن کاردون و دوربین ۳۶۰ درجه از جمله تجهیزات استاندارد و آپشنال این ون هستند.

کراس اوور برقی ID.4 هم در مدل ۲۰۲۵ ارتقا پیدا کرده و با تجهیزات بیشتری راهی بازار خواهد شد. ناگفته نماند عرضه مدل ۲۰۲۵ از محصولات فولکس واگن از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir