نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«مینی» ممکن است یک شاسی بلند آفرودی بسازد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«مینی» ممکن است یک شاسی بلند آفرودی بسازد

آخرین خودرو/ کانتریمن گزینه خوبی برای ایجاد تغییرات و تولید نسخه ای آفرودی از مینی است.

مینی خودروی آفرودی ندارد، اما ممکن است این رویه تغییر کند. مایکل پتیون، معاون مینی آمریکا اخیرا به CarBuzz گفته است که ممکن است یک کانتریمن آفرود به زودی عرضه شود. این به معنی تایید کامل این موضوع نیست، اما نشان می دهد که مینی (Mini) ، حداقل به فکر ساخت نسخه ای برای مسیر های ناهموار است.

دلایل زیادی وجود دارد که مینی چنین مدلی را بسازد. به نظر می رسد خریداران از شاسی بلند هایی با قابلیت های آفرودی بیشتر، استقبال می کنند، حتی اگر قابلیت های آفرودی واقعی، در کمترین مقدار ممکن باشند. خودرو هایی مانند شورولت تراورس و هوندا پایلوت اخیرا برای دستیابی به تغییرات کلی در زمینه آفرود، زیر تیغ جراحی رفتند و مورد توجه قرار گرفتند. اکثر برند ها نوعی تریم متمرکز بر آفرود با شاسی بلند های خود ارائه می کنند. مانند سوبارو فورستر ویلدرنس که فورا به ذهن خطور می کند. بنابراین مینی کانتریمن (Countryman) با ارتقا هایی با مضمون آفرود، منطقی به نظر می رسد.

اگر یک نسخه آفرود از کانتریمن به نتیجه برسد، ممکن است آن چیزی نباشد که شما انتظار دارید. به خاطر داشته باشید که مینی سابقه بسیار طولانی در رالی استیج دارد. کوپر اصلی در روز های اولیه این ورزش، بسیار محبوب بود و مینی مدرن در سال ۲۰۱۱ با کانتریمن وارد WRC شد (البته برای مدت کوتاهی). به جای خودرویی با سیستم کنترل پایین آمدن از تپه و لاستیک های بزرگ آفرودی، نسخه ای با تم رالی، با فاصله بیشتری از زمین و یک بال می تواند در دستور کار باشد. شاید برداشتی از Countryman All4 Uncharted Edition سال گذشته باشد.

به هر حال، در این مرحله فقط حدس و گمان ها باقی مانده است. کانتریمن جدید نقطه شروع خوبی برای محصولی است که بیشتر با ماجراجویی در خارج از جاده هماهنگ است. مدل ۲۰۲۵ اکنون به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می شود و موتور پایه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ آن، ۲۴۱ اسب بخار قدرت دارد. چند اینچ به سیستم تعلیق اضافه کنید، تعدادی صفحه پلاستیکی در اطراف آن نصب کنید، و یک مینی آفرود دارید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره