نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت «آریزو ۶ جی تی» در بازار آزاد مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت «آریزو ۶ جی تی» در بازار آزاد مشخص شد

آخرین خودرو/ آریزو ۶ جی تی یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو است که هم زمان با تحویل آن به متقاضیان، قیمت آن در بازار خودرو مشخص شده است.

سال گذشته بود که شرکت مدیران خودرو از سدان جدید خود یعنی آریزو ۶ جی تی رونمایی کرده و برنامه عرضه آن را اعلام کرده بود اما به تازگی عرضه این خودرو را آغاز کرده و این خودرو را به دست مشتریان رسانده است. آریزو ۶ GT در واقع نسخه ارتقا یافته آریزو ۶ است که در چه در بخش فنی و چه در بخش امکانات ارتقای بسیار خوبی داشته و حتی در بخش طراحی این خودرو می بینیم که از سبک طراحی محصولات لکسوس استفاده شده است.

حالا بعد از مدت ها و همزمان با عرضه و تحویل آریزو ۶ جی تی، آگهی های فروش این خودرو در چند وبسایت خرید و فروش خودرو دیده می شود که فروشندگان بازه قیمتی ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان را برای این خودرو انتخاب کرده اند. این در حال است که قیمت درب کارخانه این خودرو با احتساب هزینه های جاری مانند؛ شماره گذاری، مالیات و…، ۱,۶۱۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است. البته احتمال می رود در آینده نه چندان دور این قیمت این خودرو در بازار قطعی تر و منطقی تر شود.

در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات آریزو ۶ GT خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی آریزو ۶ جی تی

آریزو ۶ جی تی از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند. جالب است بدانید پیشرانه استفاده شده در این خودرو همان پیشرانه استفاده شده در تیگو ۸ پرو است بنابراین انتظار می رود این پیشرانه با توجه به وزن این خودرو عملکرد خوبی داشته باشد.

سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک فرسون در محور عقب از نوع توییست بیم است که سواری قابل قبولی را به ارمغان می آورد اما قطعا سواری در ردیف دوم نمی توان خیلی نرم باشد چرا که سیستم مولتی لینک را در محور عقب نداریم. 

از جمله امکانات آریزو ۶ جی تی می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم کمکی ترمز BOS، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار،اتو هلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار برخورد از عقب، نور بالا اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، شارژر بی سیم، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، فناوری LED  چراغ ها، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، فرمان دی کات، صفحه نمایش لمسی سیستم مالتی مدیا، اندروید اتو، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و… اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir