نماد آخرین خبر

فروش کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ به بورس کالا سپرده شد

منبع
پرشين خودرو
بروزرسانی

پرشین خودرو/ شرکت سیبا موتور بخشنامه فروش کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ در بورس کالا را منتشر کرد؛ کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ چه مشخصاتی دارد و چگونه می‌توانیم از بورس کالا خودرو بخریم؟

سیبا موتور در مشارکت با شرکت FAW چین، محصولات این برند را در ایران تولید می‌کند و آخرین طرح فروش این محصولات از طریق بورس کالا نیز اعلام شده است.

سیبا موتور، کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ را از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه جاری در بورس کالا با پیش پرداخت سفارش ۱۰ درصد قیمت پایه محصول، عرضه می‌شود.

قیمت پایه کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ در بورس کالا ۴ میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان تعیین شده که هزینه شماره گذاری، عوارض، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها نیز به آن اضافه خواهد شد. کمپرسی فاو در بورس کالا با مدل ۱۴۰۳ و تحویل در سررسید سلف ۲۰ دی ماه سال جاری تعیین شده است.

جزئیات بیشتر را در اطلاعیه ذیل ببینید:

کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ چه مشخصاتی دارد؟
کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ به یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۱۱ لیتری با توان تولید ۴۶۰ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۲۲۰۰ نیوتون مجهز است که با برخورداری از سیستم eev و scr استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس کرده است. گیربکس کامیون کمپرسی فاو نیز از نوع دستی ۱۶ سرعته zf مجهز به ریتاردر هیدرولیکی ۵ حالته است.

محورهای جلو کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰ از نوع فنرهای تخت چند لایه پارابولیک مجهز به میل موجگیر و کمک فنر هیدرو تلسکوپی و محور عقب نیز از نوع دیفرانسیل‌های توپی‌دار فنر پارابولیک چند لایه دو مرحله‌ای مجهز به میل موجگیر و کمک فنر است.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی کمپرسی فاو نیز می‌توانیم به کروز کنترل، ترمز اضطراری هوشمند، هشدار خروج از خط، بخاری درجا، یخچال، صندلی راننده بادی دارای گرمکن و سردکن و آیینه برقی گرم‌کن دار اشاره کنیم.

کاتالوگ رسمی کامیون کمپرسی فاو ۴۶۰

شرایط خرید از بورس کالا چگونه است؟
برای تسهیل در خرید خودرو از بورس کالا امکاناتی فراهم شده است تا متقاضیان به‌صورت آنلاین بتوانند کد معاملاتی بورس کالا را از طریق سامانه ایبیگو (https://ebgo.ir)متصل به کارگزاری انتخابی خود دریافت کنند.

در ادامه نحوه خرید خودرو از بورس کالا را می‌خوانید:

ثبت‌نام در سجام
برای خرید در بورس کالا اولین گام ثبت نام در سامانه سجام است. سجام سامانه‌ای است که در آن اطلاعات افرادی که در بورس فعالیت می‌کنند و تمام سوابق آن‌ها قابل بررسی و مشاهده است. این سامانه در جهت ایجاد بستری یکپارچه برای خدمت‌رسانی به سهام‌داران و فعالان بورس ایجاد شده است.

انتخاب کارگزاری
برای خرید از بورس کالا نیاز دارید تا در کارگزاری مناسبی ثبت نام کنید. برای انتخاب کارگزاری برای خرید از بورس کالا در ابتدا از پشتیبانی کارگزاری موردنظر خود از بورس کالا اطمینان حاصل کنید.

دریافت کد آنلاین بورس کالا
در این مرحله افراد متقاضی نیاز دارند تا با مراجعه به وب‌سایت EBGO متصل به کارگزاری انتخابی، نسبت به ثبت نام در بورس کالا و دریافت کد آنلاین بورس کالا اقدام کنند. لازم به ذکر است که افرادی که کد معاملاتی در بورس سهام دارند نیز باید نسبت به دریافت کد آنلاین بورس کالا اقدام کنند.

افتتاح حساب وکالتی
حساب وکالتی این امکان را به کارگزاری می‌دهد تا بتواند برای انجام معاملات در بورس کالا به‌طور مستقیم از حساب خریدار برداشت کند. برای انجام خرید از بورس کالا داشتن حساب وکالتی ضروری است. برای افتتاح حساب وکالتی فرد متقاضی پس از ثبت نام در بورس کالا و گرفتن کد آنلاین بورس کالا می‌تواند از همان سامانه نسبت به دریافت معرفی‌نامه به بانک جهت باز کردن حساب وکالتی اقدام کند. افراد متقاضی برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند به‌همراه معرفی‌نامه به بانک مربوطه مراجعه کنند.

اعلام مشخصات حساب وکالتی به کارگزاری
هنگامی که با مراجعه به بانک حساب وکالتی بورس کالا را باز کردید، در مرحله بعدی لازم است این حساب را از طریق سامانه خرید آنلاین بورس کالا به کارگزاری مربوطه اعلام کنید. برای اعلام مشخصات حساب وکالتی بورس کالا، به سامانه ایبیگوی متصل به کارگزاری مربوطه مراجعه کنید. سپس بر روی اعلام شماره حساب وکالتی کلیک کنید و اطلاعات حساب وکالتی را در این سامانه وارد کنید.

شارژ حساب وکالتی
در این مرحله متقاضی نسبت به اعلامیه‌های عرضه خودرو که در وب‌سایت بورس کالا منتشر می‌شود می‌تواند نسبت به شارژ حساب وکالتی خود اقدام کند. نحوه شارژ حساب وکالتی برای خرید خودرو در بورس کالا به این ترتیب است که متقاضی خرید خودرو از بورس کالا باید حساب وکالتی خود را با توجه به درصدی از قیمت پایه خودرو شارژ کند. متقاضی درصورت تمایل به خرید خودرو باید تا روز قبل از عرضه خودرو در بورس کالا نسبت به شارژ حساب وکالتی و ثبت سفارش خودرو اقدام کند.

سفارش‌گذاری در سامانه خرید آنلاین بورس کالا
در این مرحله متقاضی با ورود به سامانه خرید آنلاین بورس کالا می‌تواند سفارش خرید خودرو از بورس کالا را ثبت کند. پس از ثبت سفارش خرید خودرو از بورس کالا در صورت عرضه کافی، خودرو خریداری می‌شود.

مشخص کردن نمایندگی
برای تعیین نمایندگی در فرآیند خرید خودرو در بورس کالا متقاضیان می‌توانند پس از خرید خودرو از همان سامانه خرید آنلاین بورس کالا نسبت به تعیین نمایندگی برای دریافت خودرو اقدام کنند. لازم به ذکر است در روش خرید خودرو از بورس کالا افراد متقاضی باید مالیات بر ارزش افزوده، مالیات و عوارض شماره‌گذاری و هزینه بیمه شخص ثالث را نیز پرداخت کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir