دوج چلنجر SRT هلکت هنسی با قدرت چهار رقمی
خودرو بانک
بروزرسانی
خودرو بانک/ هنسي و ظرافت اصلا با هم جور درنميآيند. جديدترين خودروي تيونينگ شده توسط اين شرکت نمونه ديگري از تعهد هنسي به توان، گشتاور و کنار زدن تمام رقبا در اين زمينه است. جديدترين خودروي هنسي يعني دوج چلنجر SRT هلکت تيونينگ شده هنگام آزمايش توسط نيروسنج اصلا باظرافت رفتار نميکند. هنوز مشخص نيست هلکت تيونينگ شده توسط هنسي از چه پکيج پرفورمنس خاصي استفاده ميکند، اما توان و گشتاور آن کاملا مشخص است.
ويديوي نيروسنج کوتاه و خشن است، جايي که موتور ۶.۲ ليتري V8 سوپرشارژ شده دوج چلنجر مثل يک سگ وحشي درون يک قفس جنب و جوش ميکند، اما تمام اين سروصداها نشانگر قدرت بالاي اين خودرو است. هلکت هنسي در چرخهاي عقب توان ۱۰۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۲۱۳ نيوتن متر را توليد ميکند.
البته دوج چلنجرهلکت استاندارد هم قدرت کمي ندارد. هلکت اصلي با موتور ۶.۲ ليتري V8 سوپرشارژ شده توان ۷۹۷ اسب بخار و گشتاور ۹۵۸ نيوتن متر را توليد ميکند. اين رقم هم مقدار قابل توجهي توسط هر خودرويي است، اما احتمالا هنسي با خودش گفته: نه ما قدرت بيشتري لازم داريم. با نگاهي به زير کاپوت شاهد تغييرات زيادي از جمله يک سوپرشارژر جديد هستيم.
پکيج HPE1000 هنسي براي چلنجر نيز عملکردي شبيه ويديوي بالا دارد، اگرچه گشتاور آن بيشتر و در حدود ۱۳۱۳ نيوتن متر است. پکيج HPE1000 باعث ميشود سرعت دوج چلنجر در ۲.۸ ثانيه از صفر به صد کيلومتر در ساعت برسد. به نظر ميآيد عملکرد دوج چلنجرهلکت هنسي هم در همين محدوده قرار بگيرد.