دنیای اقتصاد/ درحالی‌که عملکرد هر سه برند خودروساز لوکس آلمانی در چین متاثر از کاهش تقاضا برای خرید خودرو بوده است اما مرسدس‌بنز عملکرد بهتری را از خود نشان داده و در زمینه فروش، از آئودی و بی‌ام‌و سبقت گرفته است. در ماه آگوست آمار فروش مرسدس‌بنز نشان از رشد ۱۳درصدی نسبت به همین ماه در سال گذشته دارد و در این ماه توانست ۶۰ هزار و ۱۳۴ دستگاه خودرو را در چین به فروش برساند. بی‌ام‌و نیز به فروش ۵۶ هزار و ۲۴۲ دستگاهی در این ماه قناعت کرد تا نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴/ ۹ درصدی را تجربه کرده باشد. آئودی از فروش ۵۸‌هزار دستگاهی آوریل در چین و ثبت رشد سالانه ۲ درصد خبر داد. در ۸ ماه نخست سال ۲۰۱۹ نیز آمار فروش مرسدس‌بنز دو رقیب هموطن خود را جا گذاشت و رقم ۴۶۴ هزار و ۲۲۶ دستگاه را ثبت کرد. درحالی که فروش بی‌ام‌و در این مدت ۴۴۲ هزار و ۶۴۰ دستگاه و فروش آئودی نیز ۴۲۷ هزار و ۴۴۷ دستگاه خودرو بود.

ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید