نسل جدید هیوندای سانتافه شکار عکاسان شد
car.ir/ اکثر کارشناسان صنعت خودرو تحت تأثير کابين راحت و تکنولوژيهاي نوين هيونداي پاليسيد جديد قرار گرفتهاند و حالا به نظر ميرسد مدل ارزانتر سانتافه نيز برخي از ويژگيهاي کابين برادر بزرگتر را در نسخه فيس ليفت قرض خواهد گرفت. در تصاويري که از يک دستگاه سانتافهي استتار شده منتشر شده است، شاهد کنسول مرکزي اصلاح شده و حذف دستهدنده سنتي مدل فعلي هستيم. اين نوع طراحي در پاليسيد باعث بازتر شدن فضاي کنسول شده است. استفاده از تکنولوژي تعويض دنده با سيم در سانتافه يک تغيير قابلتوجه نسبت به نسل کنوني و پيشين اين خودرو محسوب ميشود. انتظار ميرود سانتافه فيس ليفت بهبودهاي قابلتوجهي داشته باشد چراکه همين موضوع را در هيونداي آزرا (گرنجور) ديدهايم. اين خودرو به حدي تغييرات طراحي داشت که برخي آن را يک نسل جديد ميدانستند. با توجه به اينکه سانتافه در سال 2019 فروش حدود 130 هزار دستگاهي در آمريکا داشته بنابراين هيونداي ميخواهد از حفظ وضعيت رقابتي اين شاسيبلند در بازار آمريکا مطمئن شود و خب استفاده از برخي ويژگيهاي پاليسيد در آن منطقي به نظر ميرسد. سال پيش بود که هيونداي تکنولوژي پايش نقاط کور پاليسيد را به سانتافه اضافه کرده بود. از جمله بهبودهاي ديگر سانتافه فيس ليفت ميتوان به قواي محرکه هيبريدي اشاره کرد. البته اکثر اين موارد در حد گمانهزني ميباشد. هنوز مشخص نيست که آيا سانتافه از قواي محرکه هيبريدي استفاده خواهد کرد يا پلاگين هيبريدي زيرا اين خودروساز هماکنون تنها آيونيک و سوناتاي هيبريدي را در آمريکا عرضه ميکند. سانتافهي استتار شده همچنين فاصله بين محوري بيشتري داشته و به نظر ميرسد جلوپنجره آن بزرگتر از مدل فعلي است.