نماد آخرین خبر

شاسی بلند جدید مازراتی چه ویژگی خاصی دارد؟

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
شاسی بلند جدید مازراتی چه ویژگی خاصی دارد؟

باشگاه خبرنگاران/ خودرو جديد مازراتي مدل Grecale با موتور هيبريدي و الکتريکي ،از گروه کراس اوور‌هاي سايز متوسط است.

Maserati Grecale با موتور V۶، هيبريدي و الکتريکي خاص وارد کراس اوور‌هاي سايز متوسط ​​مي شود و پيش نمايشي انحصاري از نحوه ورود آن در سال ۲۰۲۲ را نشان مي دهد.

مازراتي برنامه‌هايي را براي يک کراس اوور ممتاز جديد با اندازه متوسط ​​رونمايي کرده است که در خط توليد اين شرکت در زير لوانته جاي خواهد گرفت. مازراتي جديد گريکال ( Grecale ) ناميده مي‌شود، اين خودرو زماني که به بازار اروپا وارد مي شود، در برابر رقباي شناخته شده‌اي مانند پورشه Macan و BMW X۳ رقابت خواهد کرد.

Grecale در همان پلت فرم Alfa Romeo Stelvio ساخته خواهد شد، اما با همان موتور ۳.۰ ليتري V۶ توئين توربوشارژ استفاده مي‌شود که در ابرخودروي MC۲۰ که اخيراً راه اندازي شده است. مشخصات فني از اين خودرو شاسي بلند هنوز تاييد نشده است، اما موتور Nettuno قادر به توليد ۶۲۲ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نيوتن متر گشتاور است.

SUV جديد مازراتي Grecale - برادر کودک لوانته در سال 2021 به بازار مي آيد

مانند MC۲۰، مازراتي Grecale را نيز با پيشرانه‌اي کاملاً برقي عرضه خواهد کرد. ارقام نيرو و گشتاور مدل الکتريکي هنوز تأييد نشده است، اما مازراتي پيشنهاد داده است که اين معماري از آخرين فناوري ۸۰۰ ولت (مانند پورشه تايکان) بهره مي‌برد و از شارژ سريع تا ۳۰۰ کيلووات پشتيباني مي‌کند.

Grecale همچنين يک ساختار نشان جديد براي Maserati معرفي خواهد کرد. از سال ۲۰۲۲، تمام مدل‌هاي الکتريکي خاص اين شرکت پسوند "Folgore" را حمل مي‌کنند که به جاي مناسب، از ايتاليايي به انگليسي ترجمه مي‌شود.

SUV جديد مازراتي Grecale - برادر کودک لوانته در سال 2021 به بازار مي آيد

براي پر کردن شکاف بين دو طرف، مازراتي همچنين مجموعه‌اي از پيشرانه‌هاي الکتريکي را ارائه مي‌دهد. باز هم، مشخصات تاييد نشده اند، اما يکي از گزينه‌هاي موجود در مازراتي، موتور بنزيني ۲.۰ ليتري هيبريدي خفيف ۳۲۵ اسب بخاري از Ghibli است که نقاط نصب آن با پلت فرم Stelvio سازگار است.

مازراتي تعدادي هدف براي Grecale تعيين کرده است. اين شرکت ادعا مي‌کند که بالاترين سرعت را در بين SUV‌هاي کلاس خود دارد، در حالي که سريعترين شتاب، بهترين هندلينگ و جادارترين خودرو را نيز دارد.  مازراتي همچنين قصد دارد از نظر فن آوري به مصاف آلمان‌ها برود و ادعا مي‌کند Grecale بهترين سيستم صوتي کلاس را ارائه مي‌دهد.

SUV جديد مازراتي Grecale - برادر کودک لوانته در سال 2021 به بازار مي آيد

با قضاوت بر اساس اين تصاوير، Grecale نشانه‌هاي معمول يک ظاهر طراحي شده Maserati را به نمايش مي‌گذارد. در جلو، يک پنجره مشبک رادياتور پهن و مرواريد و بال‌هاي منفذ وجود دارد. عقب SUV با سيستم اگزوز درب عقب، ديفيوزر و چهار خروجي به شکل مشابه لوانته به نظر مي‌رسد.

تيزر تبليغاتي Maserati براي Grecale جديد اعلاميه اخير اين شرکت در مورد استراتژي محصول خود را دنبال مي‌کند. اين مارک مي‌گويد که طي سه سال آينده ۱۳ اتومبيل جديد معرفي خواهد کرد - هفت مورد از آن‌ها قبل از سال ۲۰۲۲ معرفي مي‌شوند. محدوده اصلاح شده مازراتي همچنين شامل تعداد زيادي مدل جديد هيبريدي و جايگزيني براي Gran خواهد بود.

به عنوان بخشي از رويداد پرزرق و برق براي ابرخودروي MC۲۰، مازراتي همچنين تاييد کرده است که يک SUV دوم را نيز به خط توليد مدل خود اضافه خواهد کرد. Maserati Grecale، ۴x۴ کوچکتر از لوانته موجود است، در همان کارخانه آلفارومئو استلوويو ساخته مي‌شود و قرار است در سال ۲۰۲۱ به فروش برسد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره