نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

متقاضیان خرید خودرو بخوانند

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
متقاضیان خرید خودرو بخوانند

خبرآنلاين/ مديرکل صنايع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح فروش ويژه خودروسازان هر ۲ هفته يک بار تا پايان امسال برگزار مي‌شود که در آن در مجموع حدود ۱۵۲ هزار خودرو واگذار شده و ۱۰‌درصد قيمت رسمي خودرو هنگام ثبت‌نام دريافت خواهد شد.
ساير معمارباشي درباره جزييات طرح‌هاي فروش ويژه خودروسازان، افزود: افزايش فروش فوق‌العاده يکي از برنامه‌ها براي کمک به تثبيت آرامش در بازار خودرو است که به همين منظور با دستور سرپرست وزارت صنعت و تصويب کميته خودرو مقرر شد عرضه خودروها در قالب فروش فوق‌العاده افزايش يابد.

وي، يکي از شروط واگذاري خودرو در اين طرح‌ها را پرداخت ۱۰‌درصد قيمت رسمي خودرو در هنگام ثبت‌نام برشمرد و خاطرنشان‌کرد: اين شرط براي اطمينان از خريد خودرو توسط متقاضي و مديريت تقاضا منعقد شده است.

مديرکل صنايع حمل و نقل وزارت صنعت ادامه‌داد: اين مبلغ در هنگام ثبت‌نام به حساب واسطي که توسط شرکت‌هاي خودروساز اعلام مي‌شود، بايد واريز شود.


معمارباشي، درخصوص تجديدنظر در شرط نداشتن پلاک فعال خانوار براي ثبت‌نام خودرو نيز گفت:‌ اين محدوديت در آخرين جلسه کميته خودرو به سبب مشکلاتي که براي برخي از متقاضيان ايجاد کرده بود، برداشته شد و اکنون فقط شخص متقاضي نبايد پلاک فعال داشته باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره