در رولزرویس تجمل همیشه نسبت به فناوری اولویت دارد
خودرو بانک/ طبق گفته طراح ارشد کوچبيلد شعبه سفارشيسازي شرکت رولزرويس، فناوري ديجيتالي يک فرصت فوقالعاده براي رولزرويس است تا گزينههاي شخصيسازي خود براي مشتريان را افزايش دهد - اما تا زماني که چنين سيستمهايي نتوانند يک تجربه لوکس را ارائه دهند که بهتر از دکمههاي آنالوگ باشد، اين شرکت به طور کامل از آنها بهره نخواهد برد.
اين شرکت انگليسي استفاده از سيستمهايي مثل نمايشگرهاي لمسي را در کابين خودروهاي خودش افزايش داده است، اما تاکنون اين اقدام به شکل محدودي صورت گرفته، و مدلهايي مثل رولزرويس فانتوم شامل آپشن گالري سفارشي هستند.
الکس اينس، رئيس بخش طراحي کوچبيلد ميگويد:
ما به دلايل خوبي، اولين کساني نيستيم که از هرگونه سيستمي استفاده ميکنيم. براي ما، فناوري وسيلهاي براي بهبود تجربهاي است که از رولزرويس انتظار داريم.
ديجيتالي شدن يک فرصت فوقالعاده را ارائه ميدهد و توانايي ما براي تبديل خودرو به چيزي که مشتري انتظار دارد را افزايش خواهد داد. ما هرگز کاري را فقط به دليل استفاده از فناوري انجام نميدهيم، بلکه ميتوانيم آن را طوري توسعه دهيم تا با برند و چيزي که ارائه ميدهد متناسب باشد. ما نبايد از مشتري، تقاضاي کاري بيش از حد نياز را داشته باشيم. يک رولزرويس بايد پناهگاهي براي مشتريان از حواسپرتيهاي دنيا باشد. اين وظيفه ماست تا از فناوري به اندازه کافي استفاده کنيم.
اينس به فانتوم و رولزرويس گوست جديد اشاره کرد که هردو از فناوري استفاده ميکنند، اما به طور گسترده کنترلهاي آنالوگ را حفظ کردهاند.
اينس گفت:
ما موادي که استفاده ميکنيم را به دقت انتخاب ميکنيم. به همين دليل است که از نمايشگرهاي لمسي تعاملي استفاده نميکنيم. تجربه استفاده از دکمههاي آنالوگ هنوز هم بهتر از نمايشگرهاي لمسي است.