کراساوور جدید گروه بهمن با چه مشخصاتی به بازار میآید؟

ايران جيب/ پس از تحريمهاي بينالمللي، صنعت خودروي کشور به يک رکود نسبي رسيد و به دنبال آن خودروسازان چيني و فرانسوي از کشور خارج شدند و ارائه خودروهايي مانند رنو، برليانس، چانگان، هايما، هاوال و... متوقف شد.
در اين ميان بازار داخلي با کمبود شديد خودرو مواجه شد و عموم مردم، خودروسازان را مقصر ميدانستند که براي اين موضوع در زمان مناسب راهکار و تمهيداتي را فکر نکرده بودند، اما خودروسازي که از سال ۹۵ خصوصيسازي شد و در اين چهار سال دستاوردهاي بسياري را کسب کرد و حتي توانست مقام نخست خدمات فروش و پس از فروش خودروهاي تجاري و سواري را به خود اختصاص دهد، به اين معناست که اين خودروسازي يعني گروه بهمن خوش درخشيده و از آن بهعنوان يک شرکت موفق خصوصي در اين عرصه ياد ميشود.
امروز بيلبوردهايي را در سطح شهر تهران مشاهده ميکنيم که نشان از معرفي خودروي جديدي توسط گروه بهمن دارد. البته در مصاحبه اخير معاون فروش و خدمات پس از فروش اين شرکت عنوان شد تا پايان سال ۹۹، دو مدل خودرو به بازار عرضه ميشود و همچنين تمهيداتي انديشيده شده تا گروه خودروسازي بهمن يک خط پيشرفته پرس شاپ و يک خط رنگ جديد براي افزايش کيفيت تجهيز شود که همه اينها يعني گروه بهمن باوجود تمام سختيها و مشکلات به دنبال توسعه است. پيش از آن نيز با رونمايي خودروي شيلر ايراني، نقطه اميدي براي خودروهاي تجاري ايجاد کرد و توانست در حوزه بازار تجاري نيز تغييراتي به وجود آورد.
موضوع ديگر اينکه گروه بهمن براي توسعه فعاليت، فضاي توليدي خود را افزايش داده است. در شرکت بهمن ديزل باوجود فشار تحريمها و کاهش ميزان توليد و ساير مشکلات، با راهاندازي فضاي کاربريسازي و افزايش ظرفيت توليدي، دو مجموعه مجاور کارخانه را به مجموعه خود افزود و در واقع فضايي سه برابري حاصل شد. شرکت بهمن موتور نيز سالنهايي جديد در ضلع جنوبي کارخانه احداث و فضايي توليدي خود را دو برابر کرد، همچنين سالن جديد چهار هزار متري ساين آف را طراحي و تجهيز کرد که از بخشهاي متفاوت مکانيکي، برقي و رنگ تشکيلشده است و علاوه بر بازسازي و نوسازي خطوط توليد به سبک و شيوهاي زيبا، محيط کاري دلگرمکننده و مناسبي براي کارکنان ايجاد کرده است.
البته در اين ميان با مشکلاتي که پس از شيوع ويروس منحوس کرونا به راه افتاد، براي گروه بهمن علاوه بر توليد، حفظ و نگهداري پرسنل نيز در اولويت بود و با انجام آزمايشها و معاينههاي ادواري و همچنين رعايت پروتکلهاي بهداشتي، توليد را از چرخه خارج نکرد. در اين بين مشاهده بيلبوردهاي اين روزهاي گروه بهمن در سطح شهر، مايه اميدواري در بازار خودرو است و حتي سوالاتي در ذهن مصرفکنندگان ايجاد شده که اين خودروي جديد که به نام ديگنيتي معروف است، با چه مشخصات و چه ويژگيهايي عرضه خواهد شد و مطابق تصاوير منتشر شده که بسيار زيبا و شکيل است، کدام قسمت از بازار را پوشش خواهد داد.