نماد آخرین خبر

کراس اوور الکتریکی فولکس واگن به بازار می آید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ فولکس واگن خودرو کراس اوور الکتريکي مدرن خود را به نام ID.۴ معرفي کرده است.
 

ID.۴ يک کراس اوور مدرن بسيار چشمگير است. پلتفرم الکتريکي اين خودرو، به اين خودروساز آلماني اجازه خلق کابين کاملا متفاوت از ساير محصولات خود که مجهز به پيشرانه احتراق داخلي هستند را داده است و بايد گفت اين وسيله نقليه کاملاً بر خلاف کاري نيست که برند آلماني قبلاً انجام داده است.


 ID.۴ اين کراس اوور جمع و جور، از آيروديناميک هوشمندانه‌اي براي معرفي طراحي خارجي جذاب استفاده مي‌کند. اين اولين وسيله نقليه از يک خودروساز معمولي است که برق را به عنوان يک مزيت و نه دليل وجودي تلقي مي‌کند. طراحي خارجي اين خودرو فوق العاده تميز و متمرکز بر آيروديناميک است.
 داراي يک دماغه پايين و برجسته براي هدايت هوا به طرفين طراحي شده است. در عقب، يک چراغ LED تمام چراغ‌هاي عقب را به هم متصل کرده و از شکل چراغ‌هاي جلو تقليد مي‌کند، زماني که از جلو به عقب نگاه مي کنيم، تقارن سبک را نمي‌توان ناديده گرفت. 

 
از لحاظ ظاهري، کابين بسيار مدرن است. اين کراس اوور الکتريکي مجهز به صندلي‌هايي با استاندارد AGR با قابليت تنظيم برقي و مجهز به فناوري ماساژور است. روکش‌هاي صندلي اين خودرو، از چرم مصنوعي با ترکيبات پلاستيکي قابل بازيافت طراحي و توليد شده است. اين خودرو کراس اوور مجهز به صفحه نمايش ديجيتال ۵.۳ اينچي است.در سمت راست آن نمايشگر مانند BMW i۳ يک انتخاب دنده با پيچ و تاب وجود دارد.

 
کف اين خودرو به اندازه کافي مسطح است. کابين آن داراي  يک کنسول مرکزي ۱۰ اينچي بوده که داراي تنظيمات پيشرفته اي از جمله پد شارژ بي سيم و چهار پورت USB-C است. اين خودرو به لطف سقف شيشه‌اي استاندارد باعث مي شود فضاي داخلي کاملا مطبوع و باز باشد. 

 
صندلي راننده علاوه بر گرمايش، از قابليت تنظيم و ماساژ گسترده‌اي نيز برخوردار است. در عقب، فضاي کافي براي پا وجود دارد که باعث مي شود افراد در آن راحت بنشينند.  باتري ليتيوم يوني ۸۲ کيلووات ساعتي به يک موتور الکتريکي ۱۵۰ کيلوواتي (۲۰۱ اسب بخار) انرژي مي‌بخشد و باعث مي‌شود ID.۴ کمي قدرت بيشتري نسبت به ۱۸۴ اسب بخار Tiguan داشته باشد. گشتاور بين اين دو محصول تقريباً برابر است و ۲۲۸ پوند فوت در ID.۴ و ۲۲۱ پوند در CUV مجهز به گاز است.

 ID.۴ در مقايسه با موتور بنزيني فقط سرعت بسيار کمي دارد، اما در هنگام شتاب گيري فوق العاده دلپذير است. جدا از سرعت کم، ID.۴ وقتي مي‌خواهد سريعتر کار کند بيشتر شبيه يک وسيله نقليه گازسوز است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره