نماد آخرین خبر

معرفی هنسی ماموت TRX با بیش از ۱۰۰۰ اسب سرکش!

منبع
پدال
بروزرسانی
معرفی هنسی ماموت TRX با بیش از ۱۰۰۰ اسب سرکش!

پدال/رم ۱۵۰۰ TRX يک هيولاي بي‌رحم است. با قدرت ۷۰۲ اسب بخاري و گشتاور ۸۸۱ نيوتون متري که از دل نيروگاه آهنين ۸ سيلندر ۶.۲ ليتري سوپرشارژردار استخراج مي‌شود، اين پيکاپ قادر است در عرض ۴.۵ ثانيه از سکون به سرعت ۹۶ کيلومتر در ساعت برسد؛ اما قضيه هنسي کاملاً متفاوت است زيرا اين تيونر مشهور به اين آمار و ارقام راضي نبوده و TRX را به جانوري مخوف‌تر تبديل کرده است.

محصولي که مشاهده مي‌کنيد هنسي ماموت ۱۰۰۰ نام دارد که در واقع يک TRX بدن‌ساز محسوب مي‌شود. در اينجا فقط رندرهاي ماموت را مشاهده مي‌کنيم اما محصول نهايي کاملاً شبيه اين تصاوير خواهد بود. کانسپت ماموت ارتفاع بيشتري از سطح زمين داشته و از رينگ‌هاي ۲۰ اينچي هنسي استفاده مي‌کند. در بخش جلو نوار نوراني LED جديد و برخي نوشته‌ها را روي بدنه مي‌بينيم. تمامي اين موارد بخشي از پکيج مرحله ۱ ماموت هستند و بنابراين در آينده شاهد پکيج‌هاي گيراتر ديگري هم خواهيم بود.

احتمالاً اين قدرت توليدي ماموت است که بيشترين جلب‌توجه را خواهد داشت. پيشرانه ۸ سيلندر ۶.۲ ليتري سوپرشارژردار هلکت هم‌اکنون قدرت ۱۰۱۲ اسب بخاري و گشتاور عظيم ۱۳۱۴ نيوتون متري را توليد مي‌کند که به لطف سوپرشارژر ارتقا يافته، پولي‌هاي جديد، هدرز از جنس فولاد ضدزنگ، اگزوز بهتر و… به دست آمده است. هنسي مي‌گويد ماموت شتاب صفر تا ۹۶ کيلومتر در ساعت ۳.۲ ثانيه‌اي داشته و بنابراين سريع‌ترين پيکاپ تاريخ رم محسوب مي‌شود. اين خودرو همچنين تنها يکي از سه پيکاپ هنسي با قدرت فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار بوده و در کنار دو خودروي ديگر يعني جيپ گلادياتور ماکسيموس و ماموت ۶ چرخ قرار مي‌گيرد.

جان هنسي مديرعامل هنسي مي‌گويد:

رم ۱۵۰۰ TRX در حالت استوک نيز هيجان‌انگيز است اما من به دنبال چيزي خارق‌العاده هستم. ماموت ۱۰۰۰ به محصولي کاملاً قدرتمند، جذاب و منحصربه‌فرد بدل شده است.
البته اگر خواهان اين هيولا هستيد بايد عجله کنيد چراکه هنسي فقط ۲۰۰ دستگاه از آن را با قيمت ۱۳۵,۳۵۰ دلاري خواهد ساخت.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره