نماد آخرین خبر

نیسان خودروهای تولیدی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را فرا می‌خواند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
نیسان خودروهای تولیدی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را فرا می‌خواند

باشگاه خبرنگاران/ نيسان شاسي بلندهاي توليدي سال‌هاي ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را به دليل روشن ماندن چراغ ترمز فرا مي‌خواند.
 
نيسان شاسي بلندهاي توليدي سال‌هاي ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را به دليل مشکل روشن ماندن چراغ ترمز فرا مي‌خواند. اين مشکل باعث شده که چراغ‌هاي ترمز در وضعيت روشن گير کنند، اين مشکل بيش از يک چهارم شاسي بلندهاي نيسان را شامل مي‌شود.

نيسان از اول مارس اعلاميه‌هاي فراخوان مالکان را صادر مي‌کند. طبق اسنادي که در اداره ملي ايمني ترافيک بزرگراه‌ها (NHTSA) ثبت شده است، از اول مارس برخي از شاسي بلندهاي Pathfinder به دليل مشکل در سوئيچ چراغ ترمز که مي‌تواند باعث گير کردن چراغ‌ها در وضعيت روشن شود، فراخوانده خواهند کرد.

در اين گزارش آمده است که اين مسئله فقط از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۵ در برخي از خودرو‌هاي نيسان و اينفينيتي رخ داده است. اگرچه چراغ‌هاي ترمز روشن مي‌تواند يک مشکل ايمني باشد، اما مي‌تواند نشان از مشکلي جدي در خودرو باشد که عواقب جدي‌ براي خودرو خواهد داشت که مي‌تواند در موتور، محرک‌هايي ايجاد کند. 

نمايندگي‌ها اصولا با نصب مجدد رله در موقعيت بهتر، آن را تعمير مي‌کنند يا آن را کاملاً تعويض مي‌کنند. مدل‌هاي ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ Pathfinder قبلاً براي همين مشکل در سال ۲۰۱۶ فراخوانده شده بودند. مالکان مي‌توانند به سايت فراخوان NHTSA مراجعه کنند تا ببينند آيا وسيله نقليه آن‌ها در فراخوان فعلي دخيل است يا خير.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره