رؤیت جیامسی هامر EV در جادهها روی دوش شورلت سیلورادو!

پدال/ اولين تصاوير جاسوسي از پيکاپ آيندهٔ جيامسي هامر EV منتشر شده که اولين نماي واقعي از اين پيکاپ الکتريکي را نشان ميدهد. اين هامر الکتريکي در جادههاي عمومي در حال حمل توسط يک خودروبر ديده شده است. همچنين برخي از تصاوير نيز پيکاپ هامر را روي جاده و در کنار ديگر خودروها نشان ميدهند که اين ديد بهتري از اندازهٔ خودرو در بين ترافيک معمول را در اختيار ما قرار ميدهد. در تعدادي از تصاوير نيز پيکاپ هامر روي خودروبر بزرگتري پشت يک سيلورادوي فيسليفت استتار شده ديده ميشود.
همانطور که انتظار ميرود، در همهٔ اين تصاوير هامر EV مثل يک غول بزرگ به نظر ميرسد. بهعنوانمثال، خودرويي که اين پيکاپ را حمل ميکند يعني سيلورادو ۴۵۰۰HD که بهخوديخود پيکاپ بسيار بزرگي است، در مقايسه با هامر باريکتر به نظر ميرسد. اين نمونهٔ آزمايشي پيکاپ هامر اما در ظاهر با نمونهاي که قبلاً در تصاوير رسمي ديدهايم تفاوتهايي دارد. يکي از اين تفاوتها آينههاي جانبي است که در مقايسه با نمونهٔ نمايشي ظريفتر به نظر ميرسند.
داخل هامر EV آزمايشي همچنان زير پوششها پنهان شده است اما عکاسان توانستهاند چند عکس مبهم از داشبورد خودرو بگيرند که نماي مشابهي با داخل نمونهٔ نمايشي را با صفحه آمپر ديجيتالي ۱۲.۳ اينچي و صفحهنمايش اطلاعاتي-سرگرمي ۱۳.۴ اينچي نشان ميدهد. جيامسي در ابتدا هامر EV را در نسخهٔ توليد محدود «اديشن وان» به بازار عرضه ميکند. اين مدل به سه موتور الکتريکي مجهز است که مجموعاً ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارند و توسط ۲۴ ماژول باطري اولتيوم تغذيه ميشوند. طبق تخمين جنرال موتورز، هامر EV اديشن وان با هر بار شارژ ميتواند بيش از ۵۶۰ کيلومتر را طي کند.
اين پيکاپ الکتريکي قابليت شارژ با سريعترين شارژرهاي صنعت خودروسازي را خواهد داشت. اين شارژرهاي ۳۵۰ کيلوواتي ميتوانند ظرف ۱۰ دقيقه ۱۶۰ کيلومتر به بُرد خودرو اضافه کنند. علاوه بر اين، باطريهاي اولتيوم نيز توانايي منحصربهفرد تغيير از ۴۰۰ ولت به ۸۰۰ ولت را دارند. پيشبيني ميشود توليد جيامسي هامر EV در پاييز آينده آغاز شده و سپس به دنبال آن نسخهٔ اسيووي هم راهي خط توليد گردد.