پیکاپ هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید
باشگاه خبرنگاران/ هوندا ريجلاين، هميشه به عنوان يک وانت خوب کار کرده است. تواناييهاي يدک کشي و حمل و نقل آن بيشترين نيازهاي حمل و نقل را برآورده ميکند و ساخت منحصر به فرد و تعليق مستقل عقب آن، بهترين سواري و هندلينگ در روسازي را در تجارت فراهم ميکند، اما ريجلاين به اندازه کافي شبيه ساير وانت ها نيست.
اين خودرو کم و بيش، شبيه وانت هاي رم، تويوتا، فورد، نيسان و جنرال موتورز است. به نظر ميرسد اين خودرو جديد، يک کراس اوور است که در نيمه راه، تبديل به يک کاميون ميشود و قرار است انتظارات مردم را برآروده کند. براي سال ۲۰۲۱، با توليد نسل دوم ريجلاين در چهارمين سال توليد، هوندا تصميم گرفته است که آن را بزرگ کند، يعني آن را تبديل به يک کاميون باربري خشنتر و سختتر کند.
در اين خودرو، بسته جديد HPD اضافه شده است، HPD مخفف Honda Performance Development (توسعه عملکرد هوندا) است و اين نشان از عملکرد هوندا براي توسعه اين محصول دارد که يکي از چهار گزينه پستوليد براي اين پيکاپ محسوب ميشود. ريجلاين ۲۰۲۱ داراي ورق فلزي جديدتر هستند که داراي چراغهاي جلو و جلو پنجره بلندتر است، همانند اکثر کاميونهاي ديگر، اين خودرو مجهز به خنک کننده و جذب هوا اشاره دارد.
در مجموعه HPD يک جلوپنجرهي مشبک با بافت گستردهي V-شکل، مجموعهاي منحصربهفرد از برچسبها و نشانها، و چرخهاي چشمنواز برنزي موجود است. از نظر عملکردي، ريجلاين اکنون از چهار چرخ استاندارد و چرخهاي ۱۸ اينچي جديد برخوردار هستند. در داخل آن اکنون يک دکمه تنظيم صدا در گوشهاي از صفحه لمسي مرکز نصب شده است. يک دکمه تنظيم صدا به عنوان يک نوآوري مهم در زمينه ارگونومي افزوده شده است.
بسته HPD شامل مشعلهاي گلگير، جلوپنجره منحصر به فرد، چرخهاي مخصوص به رنگ برنز و گرافيک HPD است. ريجلاين کماکان راحتترين کاميون سايز متوسط براي استفاده در جاده است. سيستم تعليق کاملاً مستقل و متصل به ساختار تک بدنه آن انعطاف پذير، مطمئن و راحت است.
به جز قسمت جلويي بلندتر، در نماي جانبي خودرو تغيير چنداني ديده نميشود. هوندا ريجلاين ۲۰۲۱ در عقب هم اگرچه داراي چند شکاف و دو خروجي اگزوز است، اما ظاهر تقريبا يکساني با مدلهاي قبلي دارد. هوندا با انجام تحقيقات بازار نشان ميدهد که صاحبان پيکاپ تمايل دارند لولههاي اگزوز خودروي آنها نمايان باشد، بنابراين در مدل ۲۰۲۱ اگزوز پنهان شده در خروجي برداشته شده است.
در داخل خودرو هم تغييراتي ديده ميشود. هوندا فيسليفت ۲۰۲۱ را به جديدترين سيستم سرگرمي-اطلاعرساني خود همراه با دکمهي فيزيکي کنترل صدا و امکانات داشبورد با رنگهاي متمايز مجهز کرده است. ريجلاين همچنان شامل يک بدنه سخت از کامپوزيت است. علاوه بر صندوق عقب و درب عقب، ريجلاين همچنين يک سيستم صوتي به اندازه يک تختخواب ارائه ميدهد، که در آن مي توان حضور يک بلندگوي غول پيکر را حس کرد. GMC بلندگوهايي را در درب عقب ارائه ميدهد.