نماد آخرین خبر

امروز از اولین شاسی بلند الکتریکی هامر GMC رونمایی می‌شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
امروز از اولین شاسی بلند الکتریکی هامر GMC رونمایی می‌شود

باشگاه خبرنگاران/ امروز رسما در مراسم پخش زنده، از اولين شاسي بلند الکتريکي هامر GMC رونمايي مي‌شود.
 
GMC در حال معرفي يک شاسي بلند بدون محدوديت و تمام الکتريکي خود است که در اکتبر سال ۲۰۲۰ رونمايي شد. اين خودرو ورزشي  به شدت در شبکه‌هاي اجتماعي مورد توجه قرار گرفته است.

اين خودرو تا حد زيادي شبيه به کاميون طراحي شده است، به استثناي قسمت عقب که در آن يک کابين محصور با يک فضاي بار سخاوتمندانه و يک چرخ يدکي نصب شده بر روي درب عقب وجود دارد. به احتمال زياد، GMC در قسمت داخلي که انتظار داريم داراي يک پشت آمپري ديجيتال ۱۲.۳ اينچي با يک صفحه لمسي بزرگ ۱۳.۴ اينچي براي صفحه نمايش سرگرمي است.

هامر GMC الکتريکي بسياري از نکات فني را ارائه خواهد داد، از حالت پيشرفته Super Cruise و CrabWalk (فرمان چهار چرخ) گرفته تا حالت راه اندازي Watts to Freedom و حالت Extract متفاوت است؛ دومي به لطف سيستم تعليق بادي پيکاپ را تقريباً شش اينچ بلند مي‌کند تا اين خودرو برقي از وضعيت کنوني، خارج شود. منطق به ما مي‌گويد SUV از اين ويژگي‌ها نيز برخوردار خواهد بود، بنابراين آن را به يک آفرودر معتبر براي دوره الکتريکي تبديل مي‌کند.

با استفاده از باتري‌هاي جديد Ultium جنرال موتورز، انتظار مي‌رود GMC Hummer EV SUV حداقل 402 کيلومتر برد داشته باشد و احتمالاً گران تر‌ها از مرز 482 کيلومتر عبور کنند. بسته به سطح طراحي، اين شاسي بلند با آلايندگي صفر با انتخاب بين دو يا سه موتور الکتريکي در دسترس خواهد بود و تمام گشتاور لحظه‌اي مورد نياز شما را ارائه مي‌دهد.

اين پيکاپ در پاييز امسال در نسخه کاملاً بارگيري شده Edition ۱ آغاز مي‌شود، اما احتمال دارد که نمونه SUV آن در تاريخ بعدي در دسترس باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar