نماد آخرین خبر

تست سرعت و شتاب تویوتا GR یاریس جدید

منبع
پدال
بروزرسانی

پدال/ قطعاً تاکنون ويديوها و بررسي‌هاي تخصصي فراواني از تويوتا GR ياريس جديد را تماشا کرده‌ايد. اين ويدئوي جديد تست پرفورمنس ديگري از هاچبک تيز و فرز ژاپني‌هاست اما کمي تفاوت دارد چراکه در اتوبان ضبط شده است.

اين خودرو در بازار اروپا از پيشرانه ۳ سيلندر ۱.۶ ليتري توربوي G16E-GTS با قدرت ۲۵۷ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نيوتون متر سود مي‌برد. نيروي ياد شده از طريق يک گيربکس ۶ سرعته دستي به تمامي چرخ ها فرستاده مي‌شود. ياريس کوچک نه تنها در پيست بلکه در اتوبان و مسير مستقيم نيز حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

AutoTopNL در زمان تست‌ها موفق به ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کيلومتر در ساعت ۵.۱۶ ثانيه‌اي شده که زمان احساس‌برانگيزي براي اين خودرو مي‌باشد. شما چنين عملکردي را نمي‌توانيد در رقباي ديفرانسيل جلوي GR ياريس همچون هوندا سيويک تايپ R، هيونداي i30 N و رنو مگان R.S. تروفي مشاهده کنيد.

تنها شتاب GR ياريس نيست که ما را تحت تأثير قرار مي‌دهد. زماني که فضاي کافي وجود داشته باشد اين خودرو بيشتر عرض‌اندام کرده و براي رساندن سرعت خود از ۱۰۰ به ۲۰۰ کيلومتر در ساعت به کمتر از ۱۶ ثانيه زمان نياز دارد. راننده‌ي حاضر در اين ويدئو سرعت بيشتري گرفته و نهايتاً به سرعت ۲۳۲ کيلومتر در ساعت مي‌رسد که در واقع اندکي بيشتر از حداکثر سرعت محدود شده ۲۲۸ کيلومتر در ساعتي مي‌باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره