نماد آخرین خبر

تولید خودروی ارزان مطالبه مردم است

منبع
خانه ملت
بروزرسانی
تولید خودروی ارزان مطالبه مردم است

خانه ملت/ نائب رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس مي‌گويد هرچند توليد خودروي ارزان قيمت با توجه به شرايط اقتصادي يکي از اصلي ترين مطالبات مردم است اما نبايد ايمني و کيفيت خودرو با بهانه توليد خودروي ارزان قيمت زير سوال رود.
 
علي جدي درباره برنامه ايران خودرو براي توليد خودروي ارزان قيمت، گفت: توليد خودروي ارزان قيمت مشروط بر اينکه کيفيت و ايمني چهارچرخ‌ها خدشه‌دار نشود، يکي از ضرورت‌ها در شرايط کنوني است.

نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي درباره راهکارهاي توليد خودروي ارزان قيمت، افزود: از آنجا که حذف هزينه‌هاي سربار منجر به کاهش قيمت تمام شده خودروهاي توليدي مي‌شود، خودروسازان مي‌توانند با حذف هزينه‌هايي که تاثيري در کيفيت و ايمني نداشته باشد، زمينه توليد خودروي ارزان قيمت را فراهم کنند.

نائب رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس اضافه کرد: هرچند توليد خودروي ارزان قيمت با توجه به شرايط اقتصادي يکي از اصلي ترين مطالبات مردم است اما نبايد ايمني و کيفيت خودرو با بهانه توليد خودروي ارزان قيمت زير سوال رود.

اين نماينده مردم در مجلس يازدهم با طرح اين سوال که چرا توليد خودروي پرايد متوقف شد، توضيح داد: از آنجا که پرايد از نظر ايمني و کيفيت ايراد داشته و مردم از آن گلايه مند بودند، خط توليد آن متوقف شد بنابراين بايد به اين نکته توجه کرد که تنها توليد خودروي ارزان نبايد هدف خودروسازان باشد بلکه بايد علاوه بر کاهش قيمت‌ها، کيفيت نيز به عنوان يکي از اصلي‌ترين محورها در نظر گرفته شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar