نماد آخرین خبر

مسابقه درگ هنسی ماموت ۹۰۰ و رم TRX استاندارد

منبع
پدال
بروزرسانی

پدال/ به محض اينکه رم از سوپر پيکاپ ۷۰۲ اسب بخاري TRX رونمايي کرد هنسي پرفورمنس دست به کار شد. اين تيونر به ارقامي اين چنيني راضي نمي‌شود و در ابتدا ماموت ۹۰۰ را توسعه دارد که خبر تست داينوي آن همين چند روز پيش در پدال منتشر شد. هم‌اکنون هنسي ويدئويي از مسابقه درگ ماموت با TRX استوک را منتشر کرده و آن‌گونه که خواهيد ديد اين خودرو از نظر پرفورمنس کاملاً بهبود يافته است.

هنسي براي دستيابي به قدرت ۹۱۲ اسب بخاري در ماموت تغييرات زيادي را اعمال کرده است. اين تيونر اقدام به ارتقاي سيستم پولي، انژکتورهاي سوخت پرفشار، کاليبراسيون HPE و… نموده است. خودروي موردبحث گشتاور ۱۱۸۴ نيوتون متري دارد که در مقايسه با گشتاور ۸۸۱ نيوتون متري نسخه استاندارد بهبود قابل‌توجهي را نشان مي‌دهد.

اين دو پيکاپ در چند مسابقه درگ شرکت مي‌کنند اما نتايج اصلاً تغيير نمي‌کنند. ماموت ۹۰۰ قوي‌تر بارها و بارها TRX استوک را پشت سر مي‌گذارد و اين در حالي است که ماموت از لاستيک‌هاي بزرگ‌تر ۳۷ اينچي نيز استفاده مي‌کند. شايان ذکر است رم TRX استاندارد شتاب صفر تا ۹۶ کيلومتر در ساعت ۴.۵ ثانيه‌اي دارد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲.۹ ثانيه طي مي‌کند اما هنسي ماموت در هر زمينه‌اي بهتر عمل کرده است.

پيکاپ جديد رم با توجه به قواي محرکه توانا و قيمت مناسبش موردتوجه تيونرهاي زيادي قرار خواهد گرفت و هنسي هم علاوه بر ماموت ۹۰۰ نسخه ۱۰۰۰ آن با قدرت ۱۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۱۴ نيوتون متر را نيز توسعه داده است. اين کمپاني مي‌گويد ماموت ۱۰۰۰ شتاب ۳.۲ ثانيه‌اي دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره