برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

اولین قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اولین قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

باشگاه خبرنگاران/ نائب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران خودرو در خصوص آخرين وضعيت قيمت خودرو در بازار آزاد توضيحاتي داد.

نعمت الله کاشاني نسب نائب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران خودرو در خصوص آخرين وضعيت قيمت خودرو در بازار آزاد، گفت: قبل از تعطيلات عيد بازار به يک ثبات خوبي رسيده بود و اکنون پس از ۲ هفته تعطيلات اين ثبات هنوز در بازار وجود دارد.

نائب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران خودرو بيان کرد: با وجود ثبات در بازار، معاملاتي صورت نمي‌گيرد و خريد و فروش نداريم اما در چند روز آينده اين خريد و فروش بهتر خواهد شد.

کاشاني نسب با بيان اينکه براي سر و سامان دادن به خريد و فروش در بازار آزاد به دنبال راه اندازي سامانه اي هستيم، گفت: به دليل اينکه مردم با خيال راحت اقدام به خريد خودرو کنند و قيمت منطقي و مصوبي را براي خريد داشته باشند، اتحاديه به دنبال راه اندازي سامانه اي است که مردم در آن بتوانند قيمت‌هاي واقعي را ببيند و بعد اقدام به خريد کنند.
 
نائب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران خودرو در خصوص خريد و فروش خودرو‌هاي جديد مانند شاهين که برخي با قيمت نجومي آن را مي‌فروشند، گفت:تاکنون هيچ خريد و فروشي در خصوص شاهين انجام نشده و قيمت اين خودرو در بازار آزاد نامشخص است. قيمت‌هايي که در خصوص اين خودرو در بازار وجود دارد قيمت منطقي و دقيق نيست.

او در خصوص آخرين قيمت‌ها در بازار خودرو، گفت: پرايد ۱۳۱ با قيمت ۱۱۰ ميليون تومان، پژو ۲۰۶ تيپ ۲، ۱۹۱ ميليون تومان، پژو ۲۰۶ تيپ ۵، ۲۴۵ ميليون تومان، پژو ۲۰۷ پاناروما ۳۸۰ ميليون تومان در بازار آزاد خريد و فروش مي‌شوند.

نائب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران خودرو ادامه داد: همچنين سمند ال ايکس ۱۸۲ ميليون تومان، پژو ۴۰۵، ۱۸۵ ميليون تومان و کوئيک دنده‌اي ۱۴۷ ميليون تومان در بازار خريد و فروش مي‌شوند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره