نماد آخرین خبر

تسلا رودستر مجهز به پکیج اسپیس X و شتاب ۱.۱ ثانیه‌ای؟!

منبع
پدال
بروزرسانی
تسلا رودستر مجهز به پکیج اسپیس X و شتاب ۱.۱ ثانیه‌ای؟!

پدال/ سه سال و نيم از زمان اولين نمايش نسل دوم تسلا رودستر مي‌گذرد و اگرچه هنوز تا رسيدن اين خودرو به خط توليد فاصله نسبتاً زيادي باقي مانده اما يک نسخه پيش‌توليدي از آن در موزه پترسن در لس‌آنجلس به نمايش درآمده است. آنچه باعث جلب‌توجه ما شده ادعاي فوق‌العاده برجسته درباره پرفورمنس اين خودرو مي‌باشد.

افرادي که فرصت بررسي تسلا رودستر در اين مکان را داشته‌اند شايد متوجه نشانه‌اي در جلوي رودستر جديد شده‌اند. اين نشانه برخي جزئيات از خودرو را منتشر کرده و در انتها ادعا شده رودستر جديد در صورت تجهيز به پکيج پرفورمنس اسپيس X مي‌تواند شتاب صفر تا ۹۶ کيلومتر در ساعت ۱.۱ ثانيه اي داشته باشد!

اين اولين باري نيست که خبري درباره شتاب فوق‌العاده نسخه پرچم‌دار رودستر مي‌شنويم. در واقع يکي از مجريان کانال Engineering Explained با انجام برخي محاسبات درباره اين خودرو نتيجه گرفت که تسلا رودستر مي‌تواند به شتاب ۱.۱ ثانيه دست يابد. اندکي بعد يک انيميشن سه‌بعدي نشان دهنده اين کار بود.

هنوز مشخص نيست که آيا خود تسلا چنين نشانه‌اي را در جلوي خودرو نصب کرده يا يکي از کارکنان موزه چنين کاري را به‌صورت شخصي انجام داده است. اگر خود تسلا چنين کاري را انجام داده باشد بنابراين به احتمال زياد تحقق چنين هدفي را در دستور کار قرار خواهد داد.

تسلا چندين بار توليد رودستر جديد را طي اين سال‌ها به تعويق انداخته اما هم‌اکنون به دنبال توليد آن در سال ۲۰۲۲ است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar