نماد آخرین خبر

مزدا CX-۳ مدل 2021 به پایان خط تولید نزدیک می شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مزدا CX-۳ مدل 2021 به پایان خط تولید نزدیک می شود

باشگاه خبرنگاران/ مزدا اخيراً خط توليد CX-۳ مدل ۲۰۲۱ را کاهش داده است و اين کار به معناي پايان توليد اين مدل خودرو است.
 
مزدا پس از توليد در سال ۲۰۲۱ مدل CX-۳ را از خط توليد خود خارج مي‌کند. CX-۳ کوچکتر و قديمي‌تر از مدل CX-۳۰ جديد است که از نظر اندازه و قيمت مشابه است.

مزدا CX-۳ مدل ۲۰۲۱ به صورت استاندارد از سيستم صوتي با ۶ بلندگو، بلوتوث، صفحه لمسي ۷ اينچي، صفحه نمايش فعال، اندرويد اتو و اپل کارپلي بهره مي‌برد. از ساير تجهيزات اين خودرو نيز مي‌توان به شيشه‌هاي برقي، صندلي‌هاي پارچه‌اي، استارت دکمه‌اي، ورود بدون کليد و ترمز پارک الکترونيکي با اتوهلد اشاره کرد.

اين کراس اوور جمع‌و‌جور به صورت استاندارد از بسته ايمني مزدا بهره مي‌برد که مواردي، چون دوربين دنده عقب، پايش نقاط کور، نور بالاي خودکار، هشدار خروج از مسير، کروز کنترل راداري، ترمز شهري هوشمند و تشخيص عابران در شب را شامل مي‌شود. اين خودرو از تجهيزات ديگري، چون آنتن بال کوسه‌اي، اسپويلر روي سقف، جلوپنجره مشکي، دو خروجي اگزوز، رينگ‌هاي ۱۶ اينچي و چراغ‌هاي حساس به گردوغبار نيز بهره مي‌برد.

اکنون اين کارخانه خودروسازي تصميم گرفته اين خودرو را از خط توليد خارج کند و اساساً اين مدل قديمي را با CX-۳۰ جديد جايگزين خواهد کرد. اين دو در بخش ساب کامپکت در کنار يکديگر به رقابت مي‌پردازند و CX-۳۰ از CX-۳ تاريخ دار قدرتمندتر، جادارتر و مجلل‌تر است.

در حالي که CX-۳۰ بر اساس مزدا ۳ جمع و جور ساخته شده، CX-۳ نيز بر اساس کامپکت کوچک مزدا ۲ ساخته شده است، اين بدان معني است که در داخل از بسياري از رقباي خود بسيار کوچکتر است. نمايش اين خودرو براي سال ۲۰۱۶ آغاز شد و طي اين سال‌ها فقط به روزرساني‌هاي کمي داشته است. مزدا اخيراً خط توليد خود را کاهش داده است و اين آغاز پايان اين مدل است. بر اساس شنيده ها ممکن است در نتيجه اين تغيير، مزدا سرانجام CX-۳۰ را به CX-۳ تغيير نام دهد. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره