نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

منصوری AMG G63 ویوا ادیشن، برای ثروتمندانی که عاشق جلب‌توجه هستند!

منبع
پدال
بروزرسانی

پدال/ روزي ديگر و پروژه تيونينگ ديگر از منصوري! اين تيونر مشهور را تقريباً همه مي‌شناسند. بايد اذعان کرد برخي تيونينگ هاي اين شرکت کاملاً جنجالي و دور از انتظار بوده اما برخي نيز همچون بنتايگا فيس ليفت معرفي شده در هفته پيش کاملاً سطح بالا نشان مي‌دهند.

اما منصوري اکثر اوقات زياده‌روي مي‌کند و يکي از جديدترين مثال‌ها نيز اين مرسدس-اي ام جي G63 است که مي‌بينيد. البته اين خودرو به اندازه پروژه‌هاي قبلي جنجال‌برانگيز نيست اما هنوز هم روشي عالي براي جلب‌توجه در خيابان مي‌باشد. براي ثروتمنداني که به شدت دنبال جلب‌توجه هستند اين مرسدس گزينه‌اي ايده آل محسوب مي‌شود.

با AMG G63 ويوا اديشن آشنا شويد. اين اولين نمونه از ۱۰ دستگاه در نظر گرفته شده توسط منصوري است. همان‌گونه که مشاهده مي‌کنيد تنها دو طرح مشکي و سفيد و البته کمي خاکستري براي خلق اين شاسي‌بلند به کار رفته است. عليرغم طرح مونوکروم استفاده شده، کيت بدنه نصب شده بر ابهت شاسي‌بلند مرسدس افزوده‌اند و البته رينگ‌هاي Y نيز ظاهر بسيار جذابي دارند.

 

کابين خودرو برخلاف آن چيزي است که در ماه‌هاي اخير از منصوري ديده‌ايم. در اين بخش طرح مشکي و سفيد حرف اول را مي‌زند و به آن بايد دوخت هاي الماسي شکل و برند ويوا اديشن را نيز اضافه کنيم.

هنوز مشخصات فني G63 منصوري اعلام نشده اما به احتمال زياد شاهد افزايش قدرت قابل‌توجه اين قدبلند لوکس خواهيم بود. قبلاً يک دستگاه AMG G63 زرهي توسط همين تيونر قدرت ۷۰۰ يا ۸۰۰ اسبي داشته است.

البته قيمت هم اعلام نشده اما نيازي به دانستن آن نيست چراکه کاملاً بالا بوده و احتمالاً يک درصد ثروتمند جامعه خواهند توانست از عهده خريد آن برآيند!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar