نماد آخرین خبر

برادران اسکانیا در مقابل یکدیگر، مسابقه درگ میان 3 کامیون اسکانیا

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی

خودرو بانک/ تا به امروز شاهد مسابقات درگ زيادي ميان خودروهاي اسپرت و سوپراسپرت يا حتي خودروهاي معمولي بوده ايم و يا در مسابقاتي هيجان انگيزتر، رقابتي ميان خودرو با موتورسيکلت يا هواپيما شکل گرفته که نتايج جالبي هم داشتند، ولي بعيد مي دانيم رقابت کاميون هاي کشنده سنگين وزن با يکديگر را ديده باشيد!.

امروز در مسابقه اي جديد و متفاوت، شاهد رقابت اعضاي خانواده اسکانيا با يکديگر هستيم، اما اين 3 کاميون يکسان نبوده و مدل هاي مختلف اسکانيا با کاربري هاي متفاوت مقابل يکديگر قرار گرفته است تا توانايي هاي خود را به نمايش بگذارند.

در اين رقابت سه کاميون اسکانيا R500، اسکانيا P410 و در آخر کاميون اسکانيا P450 با کاربري هاي متفاوت در کنار يکديگر قرار گرفته اند تا يک رقابت خانوادگي بيشتر سرگرم کننده را به نمايش بگذارند.

در بخش فني، کاميون کشنده اسکانيا R500 با پيشرانه 13 ليتري و خروجي قدرت 500 اسب بخاري قرار گرفته است و در سمت ديگر کاميون اسکانيا P410 با حجم مشابه 13 ليتري موتور، اما خروجي قدرت 410 اسب بخاري ديده مي شود. کاميون اسکانيا P450 هم از موتور 13 ليتري استفاده مي کند، اما خروجي قدرت 450 اسب بخاري دارد که باتوجه به کاربري و وزن نهايي، تقريبا مي توانيم شاهد يک مسابقه درگ نزديک باشيم که نتيجه اين مسابقه و جزييات اين رقابت را مي توانيد در فيلم بالا شاهد باشيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره