برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

آخرین وضعیت بازار خودرو/ داخلی ها گران شدند

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی

خبرآنلاين/ از زمان بازگشايي بازارها قيمت ها در بازار خودرو صعودي شده است به طوري که در اين مدت کوتاه پرايد ۱۱۱ افزايش قيمت دو ميليون توماني را تجربه کرده است.

بازار خودرو در روز گذشته وارد مسير افزايشي شد و افزايش قيمت ها امروز نيز ادامه داشته است به طوري که در ۲۴ ساعت گذشته خودرو پرايد ۱۱۱ از ۱۳۱ ميليون تومان به قيمت ۱۳۳ ميليون تومان رسيده است و خودروي پرايد ۱۳۱ نيز در اين مدت ۳ ميليون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۱۹ ميليون تومان قيمت خورده است و پرايد ۱۵۱ نيز از قيمت ۱۱۸ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۱۲۱ ميليون تومان رسيده است و در اين بين قيمت پرايد ۱۳۲ در اين مدت ثابت بوده است.

خودروهاي گروه پژو نيز از اين افزايش قيمت ها در امان نمانده اند به طوري که پژو ۲۰۶ تيپ ۲ از ۱۹۷ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۱۹۹ ميليون تومان رسيده است و پژو پارس از ۲۱۷ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۲۲۰ ميليون تومان رسيده است.

در ميان ساير خودروهاي موجود در بازار روند قيمت خودروهاي گروه سمند نيز در اين مدت افزايشي بوده است به طوري که سمند ال ايکس اي اف ۷ از ۲۰۴ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۲۰۹ ميليون تومان رسيده است و سمند ال ايکس مدل ۹۹ نيز در اين مدت ۳ ميليون تومان گران شده است و در حال حاضر به قيمت ۱۸۴ ميليون تومان رسيده است.

در بين خودروهاي وارداتي اما در اين مدت ثبات قيمت ها حاکم بوده است به غير از خودروي سيتروئن سي ۳ که در نتيجه کاهش چشمگير تقاضا در چند روز اخير کاهش قيمت را تجربه کرده است؛ اين خودرو در اين مدت ۲۰ ميليون تومان ارزان شده است و در حال حاضر به قيمت ۸۴۰ ميليون تومان رسيده است.

آخرين قيمت خودرو در جدول زير آمده است:

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره