برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

نوسانات قیمتی در بازار خودرو کاهش یافت/ پژو پارس ۲۲۷ میلیون تومان شد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی

خبرآنلاين/ در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قيمتي در بازار خودرو کمي کاهش يافته است با اين وجود روند قيمت ها در بازار خودرو کماکان صعودي است.

در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قيمتي در بازار خودرو کمي کاهش يافته است با اين وجود روند قيمت ها در بازار خودرو کماکان صعودي است. اين افزايش قيمت ها بيشتر در بين خودروهاي گروه پژو و سمند ديده مي شود به طوري که سمند ef۷ از ۲۱۳ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۲۱۵ ميليون تومان رسيده است و سمند lx مدل ۱۴۰۰ نيز از ۱۹۰ ميليون تومان در روزهاي گذشته امروز به قيمت ۱۹۳ ميليون تومان رسيده است.

در بين خودروهاي گروه پژو نيز اين افزايش قيمت ها ديده مي شود به طوري که پژو پارس ساده از ۲۲۰ ميليون تومان در روزهاي گذشته امروز به قيمت ۲۲۷ ميليون تومان رسيده است و در اين بين اما دو خودرو گروه پژو در ۲۴ ساعت گذشته روندي مخالف بازار در پيش گرفته اند به طوري که پژو ۲۰۶ تيپ ۲ در اين مدت يک ميليون تومان ارزان شده است و در حال حاضر به قيمت ۱۹۸ ميليون تومان رسيده است و پژو ۲۰۷ اتوماتيک نيز در اين مدت کاهش قيمت را تجربه کرده است و اين خودرو از ۳۹۵ ميليون تومان در روزهاي گذشته امروز به قيمت ۳۹۳ ميليون تومان رسيده است.

در بين ساير گروه هاي خودروسازي روند قيمت ها در بين خودروهاي تيبا نيز در اين مدت افزايشي بوده است به طوري که تيبا ۲ از ۱۳۱ ميليون تومان در روزها گذشته امروز به قيمت ۱۳۶ ميليون تومان رسيده است. تيبا صندوقدار نيز در اين مدت گران شده است و اين خودرو از ۱۲۱ ميليون تومان در روزهاي گذشته امروز به قيمت ۱۲۷ ميليون تومان رسيده است.

قيمت روز خودرو در جدول زير آمده است:

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره