کیت بدنه گیرای آوانته دیزاین برای پورشه تایکان

پدال/ خودروهاي الکتريکي خيلي به خاطر طراحيهاي شاخص شناخته نميشوند زيرا خودروسازان براي ايجاد حداکثر شعاع حرکتي روي راندمان آئروديناميکي تمرکز دارند. البته محصولات جديدي همچون پورشه تايکان با طراحي زيبايي معرفي شدهاند؛ اما آوانته ديزاين به طراحي استاندارد اين خودرو بسنده نکرده و کيتهاي بدنه جديدي را براي سدان الکتريکي پورشه در نظر گرفته است.
آوانته ديزاين ميگويد اين کيت بدنه از مدل پيست محور پورشه ۹۱۱ GT3 RS الهام گرفته است. اين سدان در بخش جلو پذيراي سپر و وروديهاي هواي جديد و بزرگتر شده است. به اين موارد بايد گلگيرهاي پهنتر را اضافه کرد. يکي از کيتها داراي ورودي هواي روي گلگير و کاپوت است که بر جذابيت تايکان افزودهاند. اين خودرو همچنين ارتفاع کمتري از سطح زمين داشته و اين موضوع به همراه گلگيرهاي پهنتر طراحي زيبايي ايجاد کردهاند.
در بخش عقب نيز تغييرات زيادي رخ داده و آوانته ديزاين بار ديگر از GT3 RS الهام گرفته است. ديفيوزر جديد به تنهايي ديده ميشود چراکه تايکان فاقد خروجي اگزوز ميباشد و تيونر ميگويد اين امر يک چالش براي طراحي کيت بدنه تايکان بوده است. چراغترمز مرکزي نصب شده در ديفيوزر هم بر زيبايي اين خودرو افزوده و ظاهري آماده حضور در پيست ارائه کرده است. تمامي اين قطعات جديد زير يک اسپويلر لبهاي جديد يا بالي بزرگ قرار ميگيرند.
تايکان الکتريکي گيراتر و خشنتر از نمونههاي استاندارد به نظر ميرسد. بسياري از کيتهاي بدنه معرفي شده براي تايکان روي اسپورت بودن اين خودرو تأکيد داشتهاند.