پدال/ خودروهای الکتریکی خیلی به خاطر طراحی‌های شاخص شناخته نمی‌شوند زیرا خودروسازان برای ایجاد حداکثر شعاع حرکتی روی راندمان آئرودینامیکی تمرکز دارند. البته محصولات جدیدی همچون پورشه تایکان با طراحی زیبایی معرفی شده‌اند؛ اما آوانته دیزاین به طراحی استاندارد این خودرو بسنده نکرده و کیت‌های بدنه جدیدی را برای سدان الکتریکی پورشه در نظر گرفته است.


آوانته دیزاین می‌گوید این کیت بدنه از مدل پیست محور پورشه ۹۱۱ GT3 RS الهام گرفته است. این سدان در بخش جلو پذیرای سپر و ورودی‌های هوای جدید و بزرگ‌تر شده است. به این موارد باید گلگیرهای پهن‌تر را اضافه کرد. یکی از کیت‌ها دارای ورودی هوای روی گلگیر و کاپوت است که بر جذابیت تایکان افزوده‌اند. این خودرو همچنین ارتفاع کمتری از سطح زمین داشته و این موضوع به همراه گلگیرهای پهن‌تر طراحی زیبایی ایجاد کرده‌اند.

در بخش عقب نیز تغییرات زیادی رخ داده و آوانته دیزاین بار دیگر از GT3 RS الهام گرفته است. دیفیوزر جدید به تنهایی دیده می‌شود چراکه تایکان فاقد خروجی اگزوز می‌باشد و تیونر می‌گوید این امر یک چالش برای طراحی کیت بدنه تایکان بوده است. چراغ‌ترمز مرکزی نصب شده در دیفیوزر هم بر زیبایی این خودرو افزوده و ظاهری آماده حضور در پیست ارائه کرده است. تمامی این قطعات جدید زیر یک اسپویلر لبه‌ای جدید یا بالی بزرگ قرار می‌گیرند.

تایکان الکتریکی گیراتر و خشن‌تر از نمونه‌های استاندارد به نظر می‌رسد. بسیاری از کیت‌های بدنه معرفی شده برای تایکان روی اسپورت بودن این خودرو تأکید داشته‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar