پدال/ لینکلن اعلام کرد تا سال ۲۰۳۰ کل محصولات خود را با قوای محرکه الکتریکی شده عرضه خواهد کرد. همچنین با آغاز سال آینده میلادی یک شاسی‌بلند جدید توسط این شرکت تولید خواهد شد. این خودروساز آمریکایی همچنین سرویس‌های ارتباطی خود را هم‌زمان با گرامی داشت یک صدمین سالگرد تأسیس در سال ۲۰۲۲ گسترش خواهد داد.

اولین محصول تمام الکتریکی لینکلن در سال ۲۰۲۲ رونمایی شده و هم در آمریکای شمالی و هم در چین عرضه خواهد شد. این اولین باری نیست که اخباری درباره شاسی‌بلند الکتریکی لینکلن منتشر می‌شود زیرا این شرکت در سال ۲۰۲۰ همکاری با ریویان را اعلام کرده بود هرچند این همکاری به خاطر همه‌گیری کرونا لغو شده و فورد گفته که خودش این پروژه را هدایت خواهد کرد.

شاسی‌بلند یاد شده بر پایه معماری منعطف الکتریکی فورد بنا شده و به‌صورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد. این پلتفرم به عنوان پایه و اساس چهار محصول الکتریکی، جدید و متمایز بکار خواهد رفت.

با توجه به تیزر تار منتشر شده می‌توانیم تشخیص دهیم که این خودروی الکتریکی یک شاسی‌بلند خواهد بود. نوار LED پهنی نیز چراغ‌های جلو را به نشان نورانی شرکت مرتبط کرده و جلوپنجره بزرگ نیز دارای عناصر برنزی است. همچنین سپر جلو دارای دو ورودی هوای عمودی و فلاپی آلومینیومی است.

این خودرو از جدیدترین نسخه زبان طراحی لینکلن که اولین بار در کانسپت زفیر رفلکشن سال ۲۰۲۱ معرفی شد سود می‌برد.

بازوی لوکس فورد می‌گوید اولین محصول الکتریکی‌اش کابینی جادارتر نسبت به محصولات قبلی خواهد داشت. ما با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توانیم چهار صندلی انفرادی و فضای سر و پای زیادی را تشخیص دهیم. در کابین همچنین فضاهای ذخیره‌ای زیادی بکار رفته و یک نمایشگر لمسی بزرگ با منوهای سفارشی نیز وجود دارد. به این موارد باید سقف پانورامیک بزرگ را هم اضافه کرد.

در ویدئوی منتشر شده نیز پشت آمپرهای دیجیتالی با گرافیکی احساس‌برانگیز دیده می‌شوند. این خودروی جدید از مدرن‌ترین سیستم‌های کمک‌راننده سود خواهد برد. تکنولوژی اکتویوگلاید نیز وجود دارد که تجربه رانندگی بدون دخالت راننده را در برخی بخش‌های بزرگراه فراهم خواهد کرد. سخت‌افزار این سیستم شامل دوربین پیشرفته، رادار و تکنولوژی‌های پایش راننده است.

شاسی‌بلند الکتریکی لینکلن توسط آویاتور و کورسیر پلاگین هیبریدی همراهی خواهد شد. لینکلن انتظار دارد این خودروهای بدون آلایندگی تا سال ۲۰۲۵ نصف فروش جهانی‌اش را تشکیل دهند. فورد برنامه سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ میلیارد دلاری خود را برای الکتریکی سازی اعلام کرده و این خودروها بخشی از برنامه آن هستند. تا سال ۲۰۳۰ کل محصولات این شرکت الکتریکی خواهند شد هرچند قوای محرکه درون‌سوز نیز همچنان توسط لینکلن در دسترس خواهند بود.

لینکلن جدای از الکتریکی سازی روی بهبود سرویس‌های ایمنی خود نیز تمرکز خواهد کرد. نرم‌افزارهای بکار رفته در محصولات این شرکت از به‌روزرسانی از راه دور سود خواهند برد.

این برند لوکس همچنین اعلام داشته تمامی محصولات آتی‌اش دارای پلتفرم دیجیتالی مبتنی بر اندروید خواهند بود. مالکان کنونی محصولات این شرکت از تابستان ۲۰۲۱ به‌روزرسانی مختص خودروی ناتیلوس را دریافت خواهند کرد که شامل ناوبری بهبود یافته، اپل کارپلی و… می‌باشد. دومین به‌روزرسانی نیز در فصل پاییز و برای دستیار دیجیتال الکسا خواهد بود.

حدود یک‌سوم فروش لینکلن در آمریکا به‌صورت آنلاین انجام می‌شود بنابراین این برند در حال کار روی پلتفرم فروش دیجیتال جدیدی است که نیازهای متغیر مشتریان را برآورده می‌سازد.

از سال ۲۰۱۸ نیز برنامه گسترش نمایندگی‌های به اصطلاح ویترین شروع شده و ۲۸ مکان جدید تأسیس شده و ۵۰ مکان دیگر نیز در دست ساخت است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar