برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

خودروها در جاده گرانی/ رانا پلاس ٢۴۵ میلیون تومان شد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی

خبرآنلاين/ پيشروي بازار خودرو در مسير گراني همچنان ادامه دارد؛ در بين خودروهاي گروه پرايد مدل ۱۳۱ آن از روز گذشته تاکنون يک ميليون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۲۴ ميليون تومان قيمت خورده است.

برخلاف روزهاي گذشته امروز نوسانات قيمتي در بين خودروهاي پژو به حداقل رسيده است و در مقابل آن افزايش قيمت ها در بين خودروهاي گروه پرايد دوباره از سر گرفته شده است؛ پرايد مدل ۱۳۱ از روز گذشته تاکنون يک ميليون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۲۴ ميليون تومان قيمت خورده است.

نوسانات قيمتي خودروهاي پژو در ۲۴ ساعت گذشته به حداقل رسيده است اما نمي توان گفت خودروهاي اين گروه در اين مدت نوسانات قيمتي را تجربه نکرده اند؛ خودرو پژو ۲۰۷ دنده اي مدل ۱۴۰۰ اين گروه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد افزايش قيمت داشته است و در حال حاضر به قيمت ۲۹۶ ميليون تومان رسيده است و مدل ۱۳۹۹ اين خودرو نيز در اين مدت ۰.۷۱ درصد گران شده است و به قيمت ۲۸۳ ميليون تومان رسيده است.

اين نوسانات قيمتي در بين خودروهاي دنا نيز مشهود است به طوري که دنا معمولي مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته ۲ ميليون تومان گران شده است و به قيمت ۲۹۲ ميليون تومان رسيده است و مدل ۱۳۹۹ اين خودرو نيز در اين مدت ۰.۷۱ درصد گران شده است و در حال حاضر ۲۸۲ ميليون تومان قيمت خورده است.

در بين خودروهاي رانا، رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۲۴۴ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۲۴۵ ميليون تومان رسيده است و مدل ۱۳۹۹ اين خودرو نيز در اين مدت ۰.۴۴ درصد افزايش قيمت را تجربه کرده است و در حال حاضر ۲۲۵ ميليون تومان قيمت خورده است. خودروي سمند ال ايکس نيز امروز از نوسانات قيمتي در امان نمانده است و از ۲۰۶ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۲۰۷ ميليون تومان رسيده است.

در ميان خودروهاي ساينا نيز ساينا دنده اي مدل ۱۴۰۰ از ۱۴۶ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۱۴۷ ميليون تومان رسيده است و مدل ۱۳۹۹ اين خودرو نيز از ۱۴۰ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۱۴۱ ميليون تومان رسيده است.


گفتني است که بازار خودروهاي مونتاژ کماکان از نوسانات قيمتي در امان هستند؛ خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ در اين مدت بر روي ۸۰۰ ميليون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۹۹ اين خودرو نيز در اين مدت بر روي ۸۷۵ ميليون تومان ثابت بوده است.

قيمت روز خودرو در جدول زير آمده است:

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره