جدیدترین تصاویر از فیسلیفت بامو X7 و تأیید چراغهای دوقسمتی

پدال/ پس از شايعات و رندرهايي که به استفاده از چراغهاي جلوي دوقسمتي در زبان طراحي جديد بامو اشاره داشتند، جديدترين تصاوير جاسوسي از پروتوتايپ فيسليفت X7 اين ويژگي طراحي جسورانه و بحثبرانگيز را تأييد کردهاند. اين کراساوور پرچمدار در اين تصاوير جديد پوششهاي استتاري کمتري در قسمت چراغهاي جلو دارد و به همين دليل، يک نوار LED باريک زير خط درب کاپوت نمايان شده است.
به نظر ميرسد اينها ديلايت باشند که مثل همهٔ خودروهاي مدرن، راهنماها هم در کنار آنها جاي گرفتهاند. کمي پايينتر نيز چراغهاي اصلي به چشم ميخورند. به خاطر داشته باشيد که اين طراحي بحثبرانگيز صرفاً مختص به فيسليفت X7 نيست بلکه در نسل جديد سري ۷ و همينطور کراساوور جديد X8 هم بکار خواهد رفت. به دليل رنگ سفيد اين X7 آزمايشي، تشخيص جزئيات دقيقتر آن کار دشواري است اما به گفتهٔ جاسوسان، کاپوت متفاوت بوده و جلوپنجره هم بزرگتر شده است. در عقب خودرو نيز هرچند بعيد به نظر ميرسد که چراغهاي تغييرات بزرگي را تجربه کرده باشند اما طراحي سر اگزوزهاي چهارتايي جديد است.
فعلاً از داخل فيسليفت X7 تصويري موجود نيست و به همين دليل نميدانيم که آيا اين خودرو از نمايشگرهاي جديد به هم چسبيده مثل کراساوور iX برخوردار خواهد شد يا نه. شايد اين تغيير براي يک فيسليفت مياندورهاي خيلي بزرگ به نظر برسد اما بايد توجه داشت که آئودي Q7 هم در فيسليفت اخير خود به کابين کاملاً جديدي با سه نمايشگر مشابه Q8 مجهز شد. درهرحال، بهاحتمالزياد اواخر امسال يا اوايل سال آينده اين پوششهاي آزاردهنده از چهرهٔ X7 کنار خواهد رفت و ويژگيهاي قطعي آنرا خواهيم فهميد. در خانوادهٔ X7 جديد اما ديگر مدل ديزلي پرفورمنس بالاي M50d وجود نخواهد داشت زيرا بامو قصد دارد پيشرانهٔ ۳ ليتري شش سيلندر خطي ديزلي چهار توربوي خود را به خاطر هزينهٔ زياد براي مطابقت با قوانين آلايندگي جديد کنار بگذارد.