نگاهی به چهرهٔ احتمالی بامو X8
پدال/ طي ماههاي اخير، کراساوور جديد بامو X8 چندين بار در حال آزمايش شکار عکاسان جاسوس شده است. البته در همهٔ اين تصاوير، خودرو با پوششهاي استتاري نسبتاً سنگيني پوشيده شده و تشخيص ويژگيهاي طراحي آن دشوار است ولي بااينحال، طراحان حرفهاي توانستهاند از روي همين پوششها هم طراحي کلي X8 را تشخيص داده و بر اين اساس رندرهايي را طراحي کنند. اين رندرها از نسخهٔ پرچمدار X8 M طراحي شدهاند که ظاهر اسپرتتر و جذابتري نسبت به نسخههاي معمولي دارد.
مطمئناً بحثبرانگيزترين ويژگي طراحي X8 چراغهاي جلوي دوقسمتي آن است که در فيسليفت X7 و همينطور نسل جديد سري ۷ هم بکار خواهند رفت. بين اين چراغها هم جلوپنجرهٔ کليوي شکل بسيار بزرگي جاي گرفته اما هنوز هم به بزرگي جلوپنجرهٔ سري ۴ نيست. مثل ديگر مدلهاي M بامو، اين جلوپنجره در X8 M مشکيرنگ بوده و در کنار وروديهاي هواي تهاجمي قرار گرفته است. روي کاپوت خودرو نيز برآمدگيها و خطوطي کار شده تا ظاهري عضلاني ايجاد کنند.
از نماي جلويي X8 M که عبور کنيم، در پروفيل جانبي آن گلگيرهاي بزرگ و کمي برجسته به همراه آينههاي معمول M به چشم ميخورد. طراحي عقبي اين ماشين هم با چراغهايي که شبيه به هيچ بامو ديگري نيست، بهاندازهٔ جلو چشمگير به نظر ميرسد. در طرفين سپر هم دو سر اگزوز چندضلعي روي هم قرار گرفته و نماي جالبي را ايجاد کردهاند. طبق گزارشها، X8 M قويترين محصول تاريخ بامو خواهد بود زيرا به قواي محرکهٔ پلاگينهيبريدي با پيشرانهٔ ۴.۴ ليتري V8 توئين توربو و يک موتور الکتريکي مجهز خواهد شد که مجموعاً حدود ۷۵۰ اسب بخار قدرت توليد خواهند کرد.