باشگاه خبرنگاران/ گزارش ها حاکي از اين است که Rain Prisk چالش احياي مدل را بر عهده گرفته است.

شرکت شورولت توليد ايمپالا را در سال ۲۰۲۰ متوقف کرد، اما Rain Prisk اکنون چالش احياي مدل را بر عهده گرفته است. اين خبر ما را براي بازگشت کوپه‌هاي لوکس شخصي مشتاق مي‌کند.

تصوير جلوي Prisk بلافاصله شوي کامارو فعلي را با کمي نشانه‌هاي SS در عقب تداعي مي‌کند. صندلي آن براي داشتن ظاهري اسپرت پايين مي‌آيد و روي چرخ‌هاي مشکي سوار مي‌شود. پهلو‌ها ساده هستند، به جز يک نوار کرومي که از خط شانه عبور مي‌کند. با نگاه به بالا، سقف کوچک است و دهانه‌هاي پنجره‌ها نيز به همان اندازه کوچک هستند.

موتور ايمپالاي جديد
در زير کاپوت، اميدواريم يک موتور ۸ سيلندر بزرگ وجود داشته باشد. با اين حال، مقررات مدرن فروش آن را دشوار مي‌کند. به عنوان يک جايگزين، موتور‌هاي الکتريکي قدرتمند و باتري‌هاي با ظرفيت بالا مي‌توانند جايگزين خوبي براي موتور آن باشند.

شورلت براي اولين بار در سال ۱۹۵۶ از نام ايمپالا در کانسپت کوروت پنج سرنشينه خود استفاده کرد و اين نام تجاري در سال ۱۹۵۸ به عنوان سطح تريم Bel Air وارد يک خودروي توليدي شد که به صورت کوپه يا کانورتيبل در دسترس بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar