اسب بخار/ سی اف موتو وارد سگمنت ۳۰۰ سی سی شده است و اکنون می خواهد جایگاه خود در این بخش از بازار را تقویت کند. سی اف ۳۰۰ نامی تازه در دنیای موتورسیکلت است.

سی اف موتو یکی از معدود موتورسیکلت سازان چینی است که ارزش جدی گرفته شدن را دارد! این کمپانی بارها توانایی های خود را ثابت کرده است و اکنون بار دیگر می خواهد نام خودش در دنیای موتورسیکلت را ماندگار کند. از زمانی که همکاری سی اف موتو با KTM، غول موتورسیکلت سازی اتریش آغاز شد، ظرفیت و قابلیت تولید این شرکت افزایش یافت. از آن زمان شاهد عرضه مدل های جدید و هیجان انگیز از سی اف موتو در بازار جهانی بوده ایم. برای سال ۲۰۲۲، مدل های مختلف خانواده سی اف ۳۰۰ با ارتقای فنی و کیفی همراه شده اند. همچنین احتمالاً یک مدل جدید هم از این خانواده به بازار می آید که برای دوست داران استایل رترو مناسب خواهد بود.

ویژگی های سی اف ۳۰۰

برای آن ها که نمی دانند، کمپانی ژی جیانگ در حال ارتقای اسپرت بایک های سطح پایه خودش است. یعنی همان مدل های ۲۵۰ و ۳۰۰ SR. این اسپرت بایک ها با رنگ هایی جدید و برخی تغییرات ظاهری تازه به بازار می آیند. در همین حال، جنگنده خیابانی کوچک سی اف، یعنی مدل ۳۰۰ NK نیز تغییرات مشابه را تجربه خواهد کرد. سری اسپرت بایک های سی اف ۳۰۰ ثابت کرده اند که در بازارهای مختلف می توانند گزینه هایی جذاب برای خریداران سطح پایه باشند، اما از میان خانواده سی اف ۳۰۰ شاید هیجان انگیزترین آن ها ۳۰۰ CL-X باشد. برادر کوچک تر و نسخه تک سیلندر مدل ۷۰۰ CL-X که از استایل رودستر رترو بهره می برد. البته جزییات دقیق و مشخصات کامل نسخه جدید ۳۰۰ CL-X هنوز به طور کامل فاش نشده است. این مدل از پلت فرم ۳۰۰ NK برخوردار است. یعنی هم در شاسی و هم پیشرانه با ۳۰۰ NK اشتراک دارد. در حالی که، برادر بزرگ تر برخلاف این مدل از پلت فرم مستقل و مخصوص به خود برخوردار است.

مشخصات فنی سی اف ۳۰۰
سی اف ۳۰۰ CL-X هم به منظور کاهش هزینه ها، بر روی پلت فرم مشترک با مدل های SR و NK ساخته می شود. خانواده سی اف ۳۰۰ از پیشرانه تک سیلندر انژکتوری آب خنک به حجم ۲۹۲ سی سی بهره می برند که در حدود ۲۸ اسب بخار قدرت دارد. این اسپرت بایک ها گزینه هایی مناسب برای موتورسواران مبتدی در بازارهای اروپا، آسیا و استرالیا هستند. قبل از اعلام به روزرسانی های جدید برای ۳۰۰ سی سی های سی اف، این کمپانی جزییات تازه ای از بزرگ ترین، تکنولوژیک ترین و گران ترین گرندتورر خود که همان مدل ۱۲۵۰  TR-G است، منتشر کرده بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar